Zitten &Omvallen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kruimelmuis, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kruimelmuis

Kruimelmuis Bekend lid

4 jun 2011
    672
    28
    28
    Vrouw
    Moeder. Student social work (AD)
    Emmen
    Hallo dames een beetje ongeruste moeder vraagt om hulp?

N kan sinds kort zelf tot zit komen, dut blijft ze dus de hele tijd doen als ik dr neerleg (en poging tot tijgeren / kruipen zit ee dus niet meer in maar das n ander probleem...)..

Nou tot zit komen dus geen probleem maar ze is vanuit zit nu al 3 x best hard achterover gevallen (soms uit evenwicht, 1x trok ze aan beide voeten).. Ik leg dan vaak iets zachts achter dr maar telkens zit ze weer ergens anders als ik ff (ècht heel kort...) niet kijk..
    Ik heb ook gehoord dat veel baby's niet omvallen maar wie van jullie kent dit probleem en wanneer gaat het over?

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Duurde bij ons een paar dagen. Ik zou het laten gaan, waarschijnlijk leert ze het snel, aangezien ze zelf tot zit komt!

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ze leren snel hoe ze moeten vallen, als ze zich een beetje rond maken doet het al geen pijn meer. Voor nu dus even zo veel mogelijk vol houden om iets zachts om haar heen te leggen. Misschien is het een idee om er 1 of 2 boxkleden onder te leggen? Aangezien ze nog niet kan tijgeren/kruipen zal ze daar toch wel ongeveer op blijven? Breekt de bonk van het hoofdje al een heel eind!

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Oefening baart kunst... Bij het ene kindje duurt het wat langer dan bij de ander.
    Onze dochter stond al heel vroeg en die is ook een paar keer heel hard onderuit gegaan (echt heel zielig)
    Maar toen heeft mijn man een aantal keren voorgedaan hoe ze moet gaan zitten vanuit staan en dat ging gelijk goed!

5. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Idd eens met de dames hierboven! Onze kleine had het binnen een paar dagen door en viel al niet meer. (heel afentoe valt hij natuurlijk nog wel eens).
    Ik probeerde altijd om hem heen kussens te leggen in een rondje, ook omdat hij toen nog niet tijgerde.

Succes

6. Kruimelmuis

Kruimelmuis Bekend lid

4 jun 2011
    672
    28
    28
    Vrouw
    Moeder. Student social work (AD)
    Emmen
    Bedankt dames!
    Ben blij om te lezen dat N niet de enige is en dat t bij jullie snel is overgegaan..
    Ik zal er een 2e speelkleed bovenop leggen zodat ze zachter neerkomt!

Deel Deze Pagina