roze afscheiding, zwangerschapstest negatief.. 11 februari NOD

Discussion in 'Zwanger worden' started by elsje, Jan 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elsje

elsje Actief lid

Dec 4, 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    nou ik weet het even niet meer.. misschien dat jullie iets herkennen...
    Mijn vriend en ik proberen zwanger te raken en ik ben 14 januari weer ongesteld geraakt. Minder heftig dan anders maar wel duidelijk ongesteld... ik bloed altijd behoorlijk maar het was wel minder lang heftig, wel het normale aantal dagen (8 in mijn geval).
    Nu ovuleer ik weer 31 januari. Sinds een paar dagen heb ik roze afscheiding... ik heb dinsdag een kv zwangerschapstest gedaan, voor de zekerheid.. nou omo-wit. Dus test zegt niet zwanger...

Nu ben ik wel ook behoorlijk lysine aan het slikken (voor het eerst) tegen een doorkomende koortslip... ik heb heus wel een overdosis lysine binnen.. maar ik kan nergens iets vinden dat een overdosis lysine gevaarlijk kan zijn (en roze afscheiding staat ook niet bij bijwerkingen van lysine) en het helpt inderdaad tegen mijn koortslip.

Wie herkent er iets? Ik heb nog nooit zulke afscheiding gehad.
    Ik ben nu 31 en heb op mijn 30ste mijn eerste uitstrijkje gehad. Niks aan de hand, helemaal schoon.

Als iemand iets weet, dan graag. Denk er sowieso over om morgen maar de huisarts te bellen.. voor de zekerheid.
    Ik vind dit geen prettig gevoel.
    Liefs, Elsje

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zou simpelweg je naderende ei kunnen zijn. Die kan goed eerder dan de 31e komen he? Je eisprong laat zich niet zo gauw berekenen ;)

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Wat fijn dat ik jou berichtje lees,had ook al gepost vandaag!

Hier precies het zelfde,13jan ongi geweest...zoals gewoon 5dg
    Sinds vandaag flinke steken in mijn buik en toen ik net na het toilet ging en een wcpapiertje na binnen duwde om vruchtbaarslijm te controleren kwam hij er ook rozig uit!!
    Snap er ook niks van,want als ik uitga van mijn laatste cyclus is mijn NOD pas 17febr.

Dus ik hou het hier even in de gaten,hopelijk kan iemand ons wijzer maken!

4. elsje

elsje Actief lid

Dec 4, 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vriendinnetje heeft voor mij net gevonden dat het wrs toch aan lysine ligt. Ben hormonen aan het aanmaken ofzo, nog even hoop op een wat grotere boezem maar nee dat dan weer niet.
    Rozemarijke daar heb je wel gelijk in maar ik ben wel superegelmatig. Nu kan ik natuurlijk wel een keer afwijken maar ga ik alsnog nog niet vanuit.
    Bedankt voor jullie reacties. Ben benieuwd of nog meer mensen iets herkennen.
    Melanie1986, ik duim voor je meis.

5. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Nu vinden jullie me vast heel ervelend..

Maar geef rozemarijke toch echt gelijk!
    Maar denk toch echt een een naderend ei hoor!

Heb t nl zelf ook een keer gehad ;)

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Maar bij mij dan toch niet?
    Volgens de "berekeningen" is mijn ei pas over 8dg!
    En mijn NOD 17febr.

Ik hoop niet dat ik ongi ga worden!!

7. Apekop

Apekop Actief lid

May 29, 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Ik heb hetzelfde, soort van. Ben zaterdag ongesteld geworden en dinsdag was m'n laatste dag. Woensdag nog wat bruinig rest-verlies en vandaag weer roze slijm... Lijkt mij een beetje snel voor m'n ei?? Voel verder nog nix en vorige maand voelde ik m'n eisprong wel (dacht ik) door de steekjes rechts..

Ik lees even mee.

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Mss bij jou nog wat restjes van menstruatie?

Mijn menstruatie is al weg sinds 17/18 januari.
    Heb nog steeds een beetje pijn in mijn buik,heb ff een tampon ingebracht om zometeen nog even te kijken hoe het er nu uit ziet!
    Het is echt super licht roze,zou zo niet meteen zeggen dat het bloed is!!

9. elsje

elsje Actief lid

Dec 4, 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sam20 nee hoor helemaal niet. Ben blij dat je dat zegt. Zal vanaf morgen voor de zekerheid ovu test doen.

10. Apekop

Apekop Actief lid

May 29, 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Ja, dat zou kunnen. Bij mij is het ook erg licht roze maar ik heb dit anders niet dus vond het een beetje gek. Bedankt voor je reactie.

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Vanmorgen was er niks meer te zien..beetje raar!
    Vandaag weer de hele dag werken,hopelijk heb ik dan niet meer zoveel last van de buikpijn!!

Hoe is het bij jullie nu??

12. raspberry

Maar je ei kan dus door van alles en nog wat beinvloed worden: stress, vermoeidheid, griep, enz enz.
    En: als je nu je ei gaat krijgen, ben je dus over een week of 2 (als je luteale fase op het gemiddelde van 14 dagen ligt?) pas ongesteld hoor :)

Bij je ei wordt je baarmoedermond flink doorbloed en daardoor ook gevoeliger voor van alles en nog wat. Dan kan er eens een klein bloedvaatje springen, iets beschadigd raken, enz enz, en dan heb je al snel een klein beetje bloedverlies: als het roze is, is het vers bloed iig en gaat het om minieme hoeveelheden.
    Dat bevestigt wat mij betreft wel dat het je ei is, in combi met de buikpijn die je hebt...

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Berekeningen gaan uit van gemiddelden. Het komt maar weinig voor dat iemand precies zijn ei heeft op de dag dat de berekening het zegt. Je ei kan veel later of zelfs veel eerder komen dan dat zo'n berekening het aangeeft. Het risico van het uitgaan van zo' n berekening is dat je op de verkeerde momenten gaat klussen!

Wil je weten wanneer je ongeveer je eisprong hebt, dan zou je ovulatietestjes kunnen gebruiken.

Wil je weten of je echt wel een eisprong hebt, dan zou je kunnen temperaturen. Maar dan weet je dus pas achteraf of je een ei hebt gehad of niet.

14. elsje

elsje Actief lid

Dec 4, 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nu aan het testen op ovu en tot nu toe niks... Uhhhh worden we in ene onregelmatig???

15. raspberry

Hoe lang ben je al gestopt met de pil?

16. elsje

elsje Actief lid

Dec 4, 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een jaar.. over 2 weken afspraak in het ziekenhuis... En nog steeds geen positieve ovulatie test. Zoek me rot op het internet wat voor invloed lysine heeft op je eisprong / cyclus / ovulatie.. kan niks vinden...

17. raspberry

Hij kan ook stomtoevallig eens later zijn he?

18. raspberry

Maar nogmaals: dat rozeverlies kan erg goed je ei zijn geweest en dan zou je met 1,5-2 weken kunnen testen. Zou dat eerst eens afwachten :)

19. elsje

elsje Actief lid

Dec 4, 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rozemarijke, maar ik heb die roze afscheiding nu al een week... dat is toch wel erg lang? Tenminste lijkt mij..

Heb wel iets gevonden over Lysine en uitblijven van menstruatie... maar op een amerikaanse site en dat was 1 vrouw die het daar over had. Verder geen rare dingen gevonden over de inname van Lysine.. behalve dat te veel nierstenen en hoog cholesterol kan veroorzaken. Maar zoveel heb ik ook weer niet gehad.

Bedankt voor het meedenken trouwens.. wat kan je jezelf toch heerlijk gek maken als je niet uitkijkt...

20. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ik zeg eisprong! KLUSSEN!

Of misschien zelfs innesteling? Vroeg ei?

Share This Page