heh denk er ineens aan ik heb dit jaar me 1e moederdag

Discussion in 'Baby en dreumes' started by lovewinnie, Apr 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Female

Female Niet meer actief

@ bolbuikje; idd een supercadeau. Thanks!
    Ietsje eerder dus dit jaar, de elfde...

2. Joeja

Joeja Bekend lid

Sep 2, 2007
    994
    0
    0
    volgens mij is vaderdag 14 juni!

Ik ben ook eens benieuwd naar mijn eerste moederdag :D Dat was voor mij ook iets waar ik niet meteen aan gedacht had hihi.. word er helemaal blij van!

3. Joeja

Joeja Bekend lid

Sep 2, 2007
    994
    0
    0
    11 mei is moederdag dit jaar
    15 juni is vaderdag!

*ik heb het even opgezocht*

4. Niet meer actief

Hihi hier ook een eerste moederdag!
    Maar denk ook niet dat mijn vriend er aan denkt! misschien mijn moeder wel...moet ik trouwens ook eens iets leuks voor verzinnen nog! :rolleyes:

5. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Jaaaaaaaaaaaa mijn eerste moederdag. Heb laatst al een kleine hint gegeven. Ik denk dat mijn mannetje er wel aan dnekt...ik hoop t tenminste. Vorig jaar was ik ook nog zwanger en vond mijn vriend dat het nog niet gevierd hoefde te worden....met vaderdag kon ik het niet laten om toch wat leuks te kopen voor hem.
    Dus hopelijk dit jaar een dubbelzo mooi kado! Gewoon een mooie tekening van mijn kleintje vind ik het leukste....
    Zullen we het laten weten of ze eraan gedacht hebben tegen die tijd?

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik ben me vriend alemaal kleine hintjes aan het geven en gister avond zij ik heel blij, "he weet je wat schat, ik heb volgende week me eerste moederdag" . Hij lachen en kreeg een kusje :) maar of die hint door komt van "he ,ik verwacht ene kadotje" wet ik niet of dat gelinkt is haha

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nou ik had vorig jaar mijn 1e moederdag... En wat kreeg ik? NIKS! Antwoord vriend: met moederdag geven de kindjes toch iets aan de mama's :rolleyes:

Kreeg toen wel een onwijs leuk kaartje van mijn schoonbroer voor moederdag, dus dat maakte veel goed! :D

Terwijl ik dan de maand erop wel iets voor vaderdag kocht...

Mannen.....

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Nou, ijn vriend leest altijd de folders dus hij komt er niet omheen!

9. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Ja voor mij ook de eerste echte moederdag. Vorig jaar was ik zwanger en heb ik wat spulletjes voor de baby gekregen ( lief dat ie daaraan dacht). Maar het grootste kado vorig jaar op moederdag waren de eerste schopjes van onze kleine, heel toevallig was dat precies op moederdag.

Ben benieuwd of ie nu wat kan verzinnen voor moederdag.

10. acire

acire Fanatiek lid

ik vroeg net even of ik nog wat krijg op moederdag, zijn reactie was "waarom? jij bent m'n moeder toch niet?"
    5 minuten later vraagt hij wat ik dan hebben wil....wat een romantiek :)

11. luuus

luuus Niet meer actief

oook hier mijn eerste moederdag...:D ik heb het groot op de kalender in de wc vergeten kandie niet omheen toch haha..... ben benieuwddddd

12. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,193
    0
    0
    Maastricht
    Hier precies zo!
    Alleen kreeg ik bloemen van mijn moeder!

13. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

May 5, 2007
    1,308
    0
    0
    die van mij zal het ook wel niet in de gaten hebben. Ik heb het laatst wel gezegt... ben benieuwd. Maar ik ga het niet nog een keer zeggen, want dan is de lol er van af. Dan neem ik wel genoegen met niets.
    Vorig jaar heb ik hem wel een cadeau gegeven op vaderdag omdat ik zwanger was. Vond ons toch al een beetje papa en mama... Maar zelf had ik niets gekregen op moederdag (wist toen ook nog maar net dat ik zwanger was hoor)

14. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    Ik ben benieuwd of mijn mannetje er aan denkt!

Mijn naam is haas.....en anders koop ik zelf wel wat leuks als ie het vergeet :)

Share This Page