klei opeten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Daan0201, 4 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hoi,

Mijn dochtertje wordt eind juni 2. Ik heb laatst hele leuke potjes met klei gekocht, maar het enige dat ze wil is het opeten :( Ziet er natuurlijk ook erg lekker uit dat knalroze ;)
    Hoe maak ik haar duidelijk dat dat niet de bedoeling is? Ik heb het al een paar keer geprobeerd door 'nee' te zeggen en het anders na een paar keer weer weg te zetten om het een paar dagen niet meer te pakken.
    Iemand tips?

2. kitana

kitana Actief lid

12 dec 2007
    411
    0
    0
    Zwijndrecht
    hey

ik denk dat het het beste is dat je het pas maar geeft als ze een jaar of drie is. omdat ze dan op een leeftijd is dat ze minder dingen in hun mons steken.

Staat er een leeftijd op die klei? (potje)

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.093
    3.876
    113
    Ik geloof dat die kinderklei er helemaal op gemaakt is, dat het niet zoveel uitmaakt als ze er wat van binnenkrijgen. Maar ja, als ze werkelijk alles ervan wil opeten, schiet het natuurlijk niet zo op. Dan zou ik nog een paar maandjes wachten.

4. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Als je gewoon samen speelt met de klei dan zal ze vast vanzelf wel doorkrijgen wat de bedoeling is... misschien is ze er gewoon nog niet aan toe. Mijn dochter is er mee begonnen vanaf anderhalf ofzo maar zij is dan ook wel vroeg wijs, mn zoon van 14 maand zie ik dat de komende maanden nog echt niet doen. Gewoon afentoe proberen, laten zien wat je er allemaal mee kan en dan komt het vast wel goed op de duur.

5. Oopsie

Oopsie Actief lid

23 feb 2007
    112
    0
    0
    Spijkenisse
    je kan misschien ook zelf een soort brooddeeg maken, daar kan je ook mee knutsel en het is minder erg als ze het per ongeluk binnen krijgen

6. luuus

luuus Niet meer actief

ik zou ook een soort brooddeeg gebruiken dat kan geen kwaad als ze prongelijk een klein beetje binnen krijgt

Deel Deze Pagina