hallo allemaal. ik heb een vraagje. met hoeveel weken krijg je het telefoonnummer van je vk voor als er iets is of er gebeurt iets dat je haar dan kan berijken nu kan ik haar alleen tussen 12 en 13 uur berijken op het nummer van haar praktijk...
Als het goed is moet je dat nr al gekregen hebben.... Ik zou dr maar snel naar vragen als ik jou was. Dus om 12u ff bellen
Hallo, Ik heb het mobiele nummer van de verloskundige al gelijk bij het eerste bezoek op een folder meegekregen. Mocht er zich iets onverhoopt tijdens de zwangerschap gebeuren kon ik haar (of een collega) altijd bereiken (ook buiten de spreekuren). Een beetje vreemd dat jij haar alleen tijdens de spreekuren kan bellen. Misschien moet je toch even navragen.
De spoednummers kreeg ik meteen al bij het intake-gesprek! Zou dadelijk maar eens even gaan bellen...
Ik heb bij de eerste afspraak een enveloppe meegekregen, waar ik alle papieren steeds in moet bewaren en ook mee moet nemen als ik naar het ziekenhuis moet of naar de verloskundigen, zodat ze altijd kunnen zien hoe mijn zwangerschap verloopt. Daar staat het nummer op van de centrale doktersdienst, voor spoedgevallen. Heb met 37 weken een formulier gekregen waarop staat wanneer en waar ik naar toe moet bellen als mijn vliezen breken of ik weeen krijg.
ik heb het nummer ook bij het 1e gesprek gekregen, daarop ook de telefonisch-spreekuur tijden en het mobiele nummer voor spoed. ik zou het inderdaad maar gelijk gaan vragen
Klinkt erg vreemd, je weet nooit wat er kan gebeuren. Ik heb meteen bij mijn eerste afspraak een mobiel nummer voor noodgevallen gekregen. Ik zou er naar vragen en als ze echt zo slecht bereikbaar blijven, misschien naar een andere vlk gaan. Succes
Bij mijn vk staat het overal op, op de boekjes, op de site, op hun kaartje. Wel gek dat ze dat nummer nog niet gegeven hebben!
ja morgen moet ik er om 9.00 zijn dan ga ik het wel meteen vragen want inderdaad lastig als ik haar nodig heb dan kan ik haar niet berijken
Hier staat het ook op de site, zwangerschapskaart en via de assistentes kan ook altijd. even vragen inderdaad