Na mijn vorige topic heb ik het nog 2 maanden vol gehouden maar nu is het echt klaar en ben ik aan het afbouwen. Mijn lichaam trekt het echt niet meer. Ik heb dan straks al ruim 5 maanden meer bv gegeven als ik ooit van plan was dus best trots al blijft het wel een heel klein beetje moeilijk. Maargoed ik ben heel rustig aan aan het afbouwen en weet even niet hoe verder, wil einde van de week weer een voeding laten vallen maar welke? Het schema is niet echt vast, we hebben niet echt een ritme en het is een beetje een rommeltje (daarom vind ik het afbouwen zo lastig) Maar zo laat krijgt ze ong voedingen; 6.00 bv 9.00 bv 12.00 fv 15.00 bv 18.00 bv 20.00 fv 22.30 bv en dan in de nacht ook nog een bv maar afgelopen nacht sliep ze bijv van 21.00 tot 6.30 en soms is het 1.30 en soms 4.30 geen touw aan vast te knopen. Maar welke moet ik nu veranderen in een fv?
Ik heb zelf nu afgebouwd naar drie fles voedingen mijn schema ziet er ongeveer zo uit. 6 uur bv 9/10 uur kv 12/13 uur bv 16/17 uur kv 19/20 uur bv 23/24 uur kv Nachtvoedingen bv Groetjes Tanna