Gister hebben ze geprobeerd te strippen, helaas voel niks Maar goed woensdag proberen ze het nog een keer, en als ik dan nog geen baby heb wordt ik donderdags ingeleid! Ben zo super blij.....het einde is in zicht, eindelijk een eind. Nu dus nog gewoon maar een weekje, ga dit weekje dus ook nuttig besteden! Het enige jammere is dat dan net mijn schoonouders op vakantie zijn....dus ja das wel balen, maar ze zitten hier maar een uurtje vandaan hoor!
Lekker dat je nu een datum hebt waarop je zeker je beeb hebt. Wilde dat ik dat ook had....... ach ja ik weet in ieder geval zeker dat ik voor sinterklaas mijn beeb ook wel heb
Op naar het einde dan! Heel veel succes meid! Mijn schoonouders wonen sowieso twee uur hier vandaag.....ach, ze zijn er snel genoeg hoor! Hoef ze ook niet meteen naast mijn bed Zet hem op! Elmo
Nou ja zit met me andere kids Maar goed daar vinden we dan wel een andere oplossing voor... Normaal wonen ze ook wel een uur weg...maar ze gaan nu met de camper...dus vanuit de camping...moeten ze dan met de trein en fiets, kost ze ongeveer 2 uur Raar maar heb er nu wel vrede mee als ze van de week niet komt...weet nu een datum en kan die best wel afwachten...geeft me juist eindelijk rust! Ik kan nog even een paar dagen doen wat ik wil doen,...me mannetje zijn verjaardag zaterdag vieren en zondag nog een dagje met de andere kids... Dan volgende week gewoon nog even lekker de kids hun aandacht geven en schoonmaken...en dan ben ik er helemaal klaar voor!
Succes meid! ik houd je al een tijdje in de "gaten" Zometeen gaan ze me strippen...Ben bnieuwd of het kan en of het werkt!
Hey PrisenKids, we gaan gelijk op he! Ik gok op volle maan, had op het septemberforum gelezen dat dit volgende week woensdag valt. Maar anders doe ik met Han mee en gaan we voor Sinterklaas Succes! En fijn dat je iets hebt om naar toe te leven!
Haha ja de 26ste is het volle maan, hoop k ook nog op, maar ja meer als afwachten kunnen we niet doen haha!
mja ji jkan helaas ook nog niet mee in het "voor sinterklaas moet het lukken" maar komt vast goed januari is ook spannend g enoeg hoor *grinnik*
helaas was ik niet te strippen...Wel een verstreken baarmoeder mond maar helaas geen cm ontsluiting.. morgen naar de gyn voor een echo en ctg...Waarschijnlijk wordt het dan een inleiding...