Hallo, Weet iemand of je ananskaas mag? Ik was er verslaafd aan voordat ik zwanger werd. Ik zou ook graag willen weten of je verse roomkaas mag. Ik vind die van de aldi erg lekker met zalm erop. Maar ja ik denk niet dat nog mag. Ik hoor graag of ik een nieuwe verslaving moet zoeken. Groetjes Miranda
bedankt voor jullie reactie, lucia,ananaskaas is heerlijk vind ik dan! ze hebben het bij ons bij de super de boer. en dan lekker op een brood uit de brood bakmachine en dan het liefst eentje met veel pitjes erin. dus de val blanc van de aldi zou ik mogen? of natuurlijk een ander merk. en gerookte zalm mag dat ook? dat is namelijk erg lekker op het brood uit de machine met de roomkaas erbij. heerlijk.haha groetjes Miranda
hee natasja, ken je misschien gemberkaas dat is dan hetzelfde maar dan met gember. het is een zacht smeerbaar zoet soort kaas met kleine stukjes ananas erin. het smaakt niet naar kaas hoor. als je het mag tijdens de zwangerschap wat ik nog niet zeker weet dan moet je het zeker een keertje proberen leekker op een stokbroodje! ik hoor dan wel of je het lekker vind.HAHA groetjes miranda
gerookte zalm mag MAAR ALLEEN WANNEER HET VERS is...Dus niet uit de voorpakking! ivm listeria bacterie..