WOW! Wat n mooie kereltjes!! Gelukkig zijn ze lekker gezond. Anita, goed gedaan hoor!! En gefeliciteerd, geniet ervan!
vandaag mag Anita naar huis toe der dochtertje Romy is jarig dus wel fijn voor der ik vermoed dat ze vandaag wel even der neus op het forum laat zien en jullie op de hoogte brengt van het laatste nieuws dus mijn taak zit erop nu nogmaals bedankt dat jullie zo meeleefde met anita en een beetje met mij hahahaha jullie zijn kanjers xxxx debbie
Wat fijn dat alles uiteindelijk goed is gegaan, en Anita en Dennis van harte gefeliciteerd met de twee mooie mannetjes! Groetjes, Wendy
Van harte gefeliciteerd met jullie 2 kleine ventjes! Wat moet dat spannend geweest zijn bij de geboorte, gelukkig is hij er bovenop gekomen. Heel veel geluk met jullie jonge gezinnetje! En dat ze maar gauw mee naar huis mogen!
hallo allemaal ff een update gisteren bij de jongens geweest jordy is al over de 2 kilo hij is nu 2025 gram dus ook al over zijn geboorte gewicht hij houd nu gelukkig zich zelf ook op tempratuur , lorenzo is was gisteren 1860 gram dus al 120 gram boven zijn geboorte gewicht hij ligt wel nog in de coveuse maar ze hebben de tempratuur naar beneden gezet dus hij houd wel zich zelf al op tempratuur te houden. dus gaat hartstikke goed met ze . ik hoop dat ze flink bij komen en deze week naar huis mogen maar ik ben er bang voor dat ze met de kerst niet thuis zijn want dan zou het wel erg snel moeten gaan. maar ja dan komen ze na de kerstmis thuis ik weet dat het goed met ze gaat en dat ze snel naar huis mogen. ik hou jullie weer op de hoogte . groetjes anita
Jade Geplaatst: Zo Dec 18, 2005 10:35 am Onderwerp: ...en hoe gaat het met jou? --------------------------------------------------------------------------------- met mij gaat alles super ik heb nergens meer last van . ik kan alleen niet wachten tot mijn boy's naar huis mogen . maar ja geduld is een schone zaak zeggen ze wel eens he .hihihihihi groetjes anita
ff weer een update. lorenzo gaat ook vandaag het bedje in en de coveuse uit hij is ook al 2 kilo ze gaan erg snel jordy is nu 2065 gram. ze zijn nu 12 dagen oud en lorenzo zit nu al 260 gram boven zijn geboorte gewicht en jordy iets minder die zit 45 gram boven zijn geboorte gewicht maar ze zijn alle twee boven de 2 kilo dus gaat de goede kant op . ze hoeven nog maar 200 gram bij te komen en dan mogen ze naar huis dus mannetjes eten!!!!! (wij duimen heel hard dat ze nog voor de kerst naar huis mogen) . ik hou jullie verder op de hoogte groetjes anita
Word spannend zo zeg!!! Ik hoop echt voor jullie dat ze voor de kerst lekker naar huis mogen. Dan is jullie gezinnetje weer helemaal compleet. Liefs,
hallo allemaal ff een nieuwe update . yessssssss de kereltjes zijn thuis vanmiddag zijn ze naar huis gekomen het gaat heel erg goed met ze jordy weegt nu 2350 gram en lorenzo 2285 gram . nu kan voor ons het genieten beginnen. groetjes anita
geweldige meid ga lekker genieten met je gezinnetje nu de jongens thuis zijn toch nog een leuk kerstkadootje toch