Hey lieve meisjes, ik ga dit forum verlaten want er zit iemand uit mijn omgeving mee te lezen (blijkbaar) en alles wat ik zeg wordt straks nog vedraaid etc. en daar heb ik helemaal geen zin in want de situatie hier is al moeilijk genoeg. Ik wil jullie heel erg bedanken voor alle steun en dikke lol dat ik hier gehad heb Alle meiden die nog niet zwanger zijn, ik duim nog steeds met jullie allemaal mee, alle pas bevallen mama's gefeliciteerd en de nog te bevallen meiden, alvast gefeliciteerd en sterkte met de laatste loodjes! Alle aso's spreek jullie op msn girls Mod's jullie zijn top, ga zo door met de site! Kga jullie allemaal zoooooooooooooo missen! Baaajjj
wat zeg je nou? Waardeloos is dat hè.. als je zo op je passen moet letten! Jammer hoor, dat je weggaat, je gaf toch iets extra's mee.. Ik spreek je vast wel op msn..
BALEN! Kan die ander niet weg ...kan ik zeggen...weet niet wie het is Nou meid...misschien tot OOOOIT. Geniet van je gezin! Liefs Elmo *inimini aso*
Goh wat jammer.... Maar als er iemand met je mee leest die jou kent, is het zeker niet fijn. Ik wens jou veel geluk met je meisjes en je mannetje
Hey Maisy, wat ongelooflijk balen zeg.. dat je zelfs hier niet meer je "ei" kwijt kan omdat anderen schijnbaar zo'n saai leven hebben dat ze alleen maar jou kunnen pesten... Ik wens je igg het allerbeste toe en geniet lekker van je gezin!
Maisy, ik schrik ervan. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd geniet van de meiden en zoon. Tja verder weet ik niet veel te zeggen, ik vind het gewoon weg k*t. Mss tot ...... Dikke Kus spruitje
Wa? Neee Mais! Wat bezielt mensen toch om een ander ergens weg te pesten? Is pesten eigenlijk wel het juiste woord, vraag ik me dan af... Maar goed, we zullen je doldwaze gekakel hier wel missen hoor! Spreek je binnenkort wel weer op msn! En geniet van je cluppie thuis! Dikke knuf!
wat een naaistreek ik hoop dat je een fijne tijd hebt met je pasgeborende zoon.. en natuurlijk met je dochters..!
ja opnieuw aanmelden kan, maar als ik al in een berichtje zeg dat ik 4 dochetrs en een zoon hen, dan is het ook snel duidelijk wie ik ben haha, wie weet als alles rustiger is hier met de situatie dat ik dan me weer aanmeld! Voor de rest bij mijn email is mijn hotmail adres dus ook van msn, voor degenen die nog contact willen
ahh maissssssss nee blijf.. *peetje hang aan maisy d`r benen* zo doet me dochter het ook werkt het? balen dat iemand meelees, zal bij mij ook best zijn.pfff
als die gene niet een member is kan je de mods vragen of ze de topics waar je het meest aktief bent alleen toegangkelijk maken voor geregistreerde members
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Maisy, dit is niet tof hoor! Je kan ons toch niet verlaten! Je bent en blijft bij de februari mama's van 2007 horen en we kunnen je niet missen. Dat zoiets anoniems als een forum dan weer wordt verpest door iemand anders, misselijk hoor! Ik wilde je in ieder geval veel succes wensen met alles en vooral genieten van je heerlijke gezin! Liefs, DAGDAG
Hey Maisy ... Jammer dat je weggaat .... Wel te begrijpen .. maar toch . Is wel eens vaker gebeurd hier dat mensen weg gingen omdat er mensen uit hun omgeving mee zaten te lezen enz ... Snap niet wat die mensen ( die meelezen en door vertellen etc.) bezield eigenlijk . Vraag me af of die niet zelf zo iets als een privè leven hebben of zo Laat ze lekker zelf een hobby zoeken :x Succes met de bevalling straks en geniet lekker van je gezin Groetjes Joyce
Op veel site moet je geregistreerd zijn en ook eert je eigen voorstellen als je mee wilt lezen en wilt posten. Ik ben hier wel een voorstander van maar zal denk ik teveel werk zijn.
Tsja dat het kan weet ik wel zeker op mijn eigen forum kan je als niet geregistreerde member nergens inkijken behalve in het mededelingen topic sommige topics zijn zelfs verborgen en daar kan je het bestaan van niet eens zien als je een gast bent ik denk iig wel dat je je probleem kenbaar moet maken bij een admin of een mod en wie weet kan er een oplossing gezocht worden niemand laat hun lieve members weggepest worden van een forum door iemand die er nix te zoeken heeft en die ook geen bijdrage levert aan het forum welzijn door bijvoorbeeld een 0 poster te zijn en blijven en als ze zich aanmeld kan je haar natuurlijk een ip bang geven als admin is het niet zo moeilijk om achter de ware identiteit van iemand te komen aangezien je zelfs kan zien van welke plaats iemand komt ook al maakt hij dit niet kenbaar