Ha meiden, Sinds de verloskundigenpraktijk is afgelopen zendt SBS6 's ochtends om 8.30 eerst de Bevalling uit en daarna de kraamafdeling. Ik zit me alleen lichtelijk te ergeren aan de Bevalling, mennnnnn, echt weer back to the nineties. Ben ik de enige? En ok, een bevalling is een bevalling dus kijken doe ik toch wel :-D. groetjes!
ik kijk het ook al een tijdje whahah daarna is er nog een "geboorte" programma Maar dat in het ziekenhuis
en die oorbellen van de verloskundige van vanmorgen....zo begin jaren 90. van die plasitcdingen met felle kleuren in rare modellen. en de korte legging e.d. ach ik kijk ook gewoon, maar je ziet toch echt inderdaad verschil met nu. hihihi
Even een tip voor de dames die het opnemen: stel tijd ruim in want het begint altijd later....heb vanmorgen 3 halve bevallingen op m'n DVD-recorder bekeken
ik heb me er ook aan geergerd ja, ik dacht, waar zit ik nu naar te kijken, welk pre-scheermessentijdperk ben ik ingewandeld.....maar de kraamafdeling vind ik wel een leuk programma.
Ach het brengt me weer even terug bij de mijne een van 94 en een van 96... Heb deze serie volgens mij ook helemaal niet gezien toen.. De kraamafdeling vind ik ook erg leuk om te zien. De verloskundige praktijk vond ik ook erg leuk ze waren zelf een keer bij mijn praktijk (van Beatrijs Smulders) Leuk om dan mijn eigen vk's op tv te zien
grappig een kennis van ons heeft daar een aantal jaren geleden aan mee gedaan, kind is nu 5 ofzo dus die ziet zichzelf miss ook nog wel terug. Jammer dat ik het hier niet kan ontvangen ik kijk er ook altijd graag naar.
oh, vandaag ook weer, die Redskinsjas.....als dat niet tijdens mijn middelbare schooljaren was...inmiddels ben ik 30....
is dat al zolang geleden? ik wist niet dat dat al zo lang uitgezonden wer, dacht dat het iets van de laatste 5 jaar was ofzo hihi
haha over 10 jaar lachen ze ook om de kleren die we nu aan hebben en de kapsels oh ja, let vooral op het schaamhaar.... volgens mij was lang toen in de mode
Ik zag vanmorgen ook een stukje en ik dacht wat heeft dat mens een ouderwetse trui aan! Wist dus niet dat het oude opname's waren, dacht nog ff bij mezelf zoiets trek je toch niet aan?
hahaha zit ik vanochtend te kijken zie ik m'n buurvrouw met de tweeling. Zij zijn nu ongeveer 10 jaar. Is wel grappig om te zien. groetjes