hehe, eindelijk weer ongesteld!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nora1983, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tulp, ging jij in je cyclus wel op zoek naar je ei of zijn jullie sowieso fanatieke klussers?

2. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Nooit verwacht dat ik dit zou denken maar ik zou ook blij zijn als mijn menstruatie op gang zou komen of nog beter een positieve test, maar geloof niet dat dat nog kan na een lange cyclus, las ergens dat je bij een lange cyclus vaak geen eisprong hebt, zit nu op CD91

3. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Jippie!!! Ik ben gisteren ongesteld geworden na 39 dagen! Is niet lang als ik sommige van julliemposts lees, maar de vorige cyclus was 45 dagen. Hopelijk gaat het nu de goedekant op! Voor mijn kindjes had ik touwens een keurige 28 dagen cyclus. Je kon er zowat de klok op gelijk zetten! Na mijn eerst kwam het ook alnwel vrij snel weer op gang, maar nu na mijn tweede... Ze is nu 8 maanden en mn cyclus wil niet. Ik baal hier behoorlijk van, want we wilden snel een derde kindje! Met een wisselvallige cyclus valt er niers te voorspellen. Ben dus maar begonnen met temperaturen. Zijn jullie cycli ook in de war van een bevalling of ontpillen?

4. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Bij mij is het van het ontpillen, wij zijn bezig voor ons eerste wondertje ;)

5. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij na mijn mk. 3-1-2012 eind april ongesteld geweest met behulp van een kuur maar nu nog niks weer :( dus nu weer beginnen met ovulatie testen.

6. Steppie29

Steppie29 Actief lid

10 mei 2012
    316
    95
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Volgens mij word ik het vandaag eindelijk weer na 56 dagen. Het zet nog niet echt door, maar dat gaat wel gebeuren hoop ( en denk) ik

7. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Hey, jouw tweede schatje is op dezelfde dag geboren als mijn eerste schatje! :) Hier is er na de bevalling ook geen peil op te trekken. 1 April ongesteld geweest en daarna niet meer. :( Ja ergens halverwege 2 dagen bruinverlies... Het zal hier ook met de borstvoeding te maken hebben. Steeds denk ik; ah nu komt het ( buikpijn, moe, humeurig), maar dan trekt dat weer weg. Lastig hoor.
    Het liefst zouden wij ook wel weer snel in verwachting willen zijn. Maar we zetten er ook geen haast achter hoor. En als het op deze manier door gaat, kan dat ook helemaal niet hihi.

8. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    #28 blues, 7 jun 2012
    Laatst bewerkt: 7 jun 2012
    Jeeeh op dag 27 weer m'n menstruatie, zou die echt weer op orde zijn?

9. Steppie29

Steppie29 Actief lid

10 mei 2012
    316
    95
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nou tis dan echt zover op dag 56,t zal tijd worden, op naar de volgende ronde

Deel Deze Pagina