ik weet het ik doe nu heeeeeel dom maar kan het niet laten vrouwen he ok dit is een ovutest van kv en ze zijn niet altijd te betrouwen maar na een paar rondes met deze weet ik dus wat positief is voor mij en wat niet. twee dezelfde strepen heb ik heel de cyclus door. een donkerdere Tstreep is pas positief voor mij. nu deze gedaan een weekje voor nod
hoi mamavanbo wil je me eens uitleggen ,want ik heb nog nooit een ovulatietest gedaan, gelukkig niet nodig gehad. wat wil dit zeggen dat je pas laat een eisprong hebt. of willen vrouwen op deze manier ook wel eens testen of ze zwanger zijn ?kan dat? gr spinnekop
Ik heb hier ook een hele voorraad ovu- testen dus dacht 4 dagen voor NOD, ik probeer er gewoon 1... helaas witter dan wit... de volgende dag had ik wel een positieve zwangerschapstest in handen!! Zou me dus niet te veel blindstaren op een ovu test! (niet rot bedoelt hoor! Kan zelf ook nooit wachten met testen) misschien kan je 4 dagen voor je NOD een kruidvat test proberen. (2 voor 5) die zijn echt heel goed! Bij mij zag je pas een lijntje als ik hem voor het raam in het daglicht hield! Dus wie weet... succes!
met sommige testen kan het dat je daar ook een zwangerschap mee kan testen. maar het is ook niet zo dat als hij negatief is dat er geen zwangerschap kan zijn. tis dom van mij ik weet het maar ja soms is het sterker dan jezelf he. mijn ei is volgens mij al geweest, dit is de tweede keer een positieve ovutest deze maand en had bij de eerste ook enorm veel vruchtbaar slijm. en dit was volgens mij al een paar dagen voor dat mijn banner zei dat mijn ei er was.
ga ik zeker ook proberen bedankt meid ze lagen echt te roepen deze morgen hehe, stom maarja. mijn ei is denk ik ook vroeger geweest dus ga idd wel eens proberen met testen.
Ach ik herken het hoor! Dan werd ik s'morgens wakker en dacht snel naar de wc zodat ik me wel in moet houden om niet te testen maar dan begon het een paar uur later toch weer te knagen! heb dus ook nog geen een keer met ochtendurine getest,iedere keer rond twee uur... haha! Als je denkt dat je ei eerder is geweest dan kan je toch ook wat eerder testen... ik weet niet hoe je ermee omgaat? Ik was nooit teleurgesteld als ik 5 dagen voor NOD negatief teste... ik dacht ik heb nog 5 dagen ik was pas teleurgesteld als ik weer ongesteld werd! Heel veel succes! ik duim voor je!
heel erg bedankt heb bij mijn 2 kids een dag of 3 voor nod getest. en heel licht positief. ik ben ook niet heel de dag lastig of verdrietig als de test negatief is. er is dan wel een teleurstelling maar zet me er snel over altijd. misschien ook omdat ik er al 2 heb he.
wachten is gewoon verschrikkelijk! Heb je het gevoel dat je zwanger bent? Ik duim voor je en blijf uiteraard meelezen! nog 7 dagen.... of toch 4.. haha
aan sommige dingen heb ik het idee van wel. bij een gewone ongi heb ik ook altijd wat spotting al een tijdje voor NOD. tot hiertoe nog niets. 29dec heb ik al dat slijmverlies gehad en vanaf toen werden ook mijn borsten gevoelig wat ook is met mijn eitje. dan zit ik misschien al een dag of 9 na mijn ei nu???