Ik heb afgelopen maandag een vroege predictor test gedaan en die gaf aan positief.....nu op het forum lees ik dit meer dus liet ik die test maar varen.(aangezien het vaak vals was) De volgende dag 2 testen gedaan 1 van het kruidvat 2 voor 5 en van de dirk drogist...allebei negatief. Nu vandaag mijn dag van mijn nod heb ik weer die 2 testen gedaan en bij die van het kruidvat kwam echt een heeeeeeel licht streepje, alleen te zien als je hem schuin hield in het licht en die van de dirk gaf een witte streep.(op internet gelezen dat dat echt niet geldig is). Bij mijn eerste zwangerschap kwam op de dag van mijn nod wel een licht streepje die je gewoon kon zien zonder hem in het licht te moeten houden. Ik ben nu toch wel heel benieuwd of ik zwanger ben of dat ik zwanger ben maar het in een vmk gaat eindigen omdat het hch niet of nauwelijks herkenbaar is. Wat een zenuwen tijd is dit toch! Alle ideeen tips ervaringen zijn welkom.
Ik zou morgen of overmorgen nog een testje doen en dan moet de streep duidelijker zichtbaar zijn. En je kunt ook een bloedtest bij ed HA laten doen volgens mij. Ik ben benieuwd!
ben bang dat je nog ff paar daagjes geduld moet hebben en zaterdag weer een testje doen , dan zou die duidelijker moetrn zijn ....en idd predictor nooit meer doen , zelfs mannen zijn zwanger als ze erover heen plassen ..
Haha ja ik weet dat ik dan nog een paar dagen geduld moet hebben....maar dat is nou juist zoiets waar ik niet goed in ben. Ik hoop het zo.....heb wel allerlei symptonen: pijnlijke borsten die ook groter zijn dan normaal pukkeltjes huilen om van alles Maar ja kan nl ook de wens van de gedachte zijn. Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte.
niet elke zwangerschap is hetzelfde ik ken zelfs meiden die eerst dik voor nod positief testte en bij de volgende zwangerschap pas met een week overtijd. het kan nog altijd meid. ik duim voor je.
Nou die witte streep werd na 6 min heel licht roze Ik hoop dus dat het echt zo is....ga nu niet meer testen want ik moet maandag toch voor een echo naar de gyn. om te kijken of mijn cyste weg is. Ik denk zelf van wel, anders had ik nooit geprobeerd om zwanger te worden....maar de afspraak stond al een paar maanden geleden gepland toen mijn cyclus ineens heel onregelmatig was. De laatste 3 maanden is hij echter weer netjes om de 28 dagen. Afgelopen augustus een vroege miskraam gehad met 5,5 week dus als ik nu zwanger ben, dan hoop ik dat het deze keer wel goed gaat
zo nou dat wordt morgen of over morgen weer nieuwe testjes halen,, gewoon die van de kruitvat nemen en dan gelijk twee doosjes hoef je niet constant naar die winkel toe. ik heb gisteren een testje gedaan ( dag 5 voor nod ) en dacht net als jij een streepje te zien maar alleen als je hem precies schuin hielt dat zag ik wat roze achtig maar ja ???? kan er weinign van zeggen zowel voor jou als voor mij,,,wachtennnnn maaar
Nou ik hem mn man daarnet de test laten zien en hij zag echt meteen een streep. Nu heeft hij al de hele tijd gezegd van volgens mij ben je zwanger...maar ja dat zegt ook niet zo heel veel. Mijn temp. is nog steeds hoog....ik begin dus langzaam aan er maar van uit te gaan dat het misschien tot zo is dat ik in verwachting ben van ons tweede kindje. Morgenochtend ga ik de laatste test doen...dus nog even duimen draaien.
Ik ga ook voor je duimen meid, hoop t voor je ! Marre als die cyste er nou nog wel zit, kan dat dan nog consequenties hebben ofzo?