hey me vrouw is op 17 nov voor het laatst ongi geworden haar cycl is 27 en ze moest 14 dec ongi worden maar dat is niet zo nu hebben we van die strips gedaan die waren posi ook een CB digi http://img528.imageshack.us/img528/6519/sl370003pc5.jpg maar hoeveel weken zal ze nu al zwanger zijn ?
Nou heb ff bij lilypie.com een banner aangemaakt ervanuit gegaan dat 17-11 de laaste ongi was en toen kwam er 5 weken te staan... dus vandaar... Maar in ieder geval gefeliciteerd heh... genieten maar! Liefs Nelleke
De ene zegt 5 weken en de ander zegt 6 en dankjewel en dat zullen we zeker doen hopen dat het nu wel goed gaat en de plaventa niet weer afgekets wordt en dr bloed druk te hoog wordt van ons eerste kindje heeft me vrouw een mk gehad omdat we het nog maar kort deden
Gefeliciteerd! Als je op predictor.nl kijkt kun je links onderaan de biologische klok aanklikken dan moet je 17 nov invoeren en dan 27 dagen dan rekent ie uit wanneer je het meest vruchtbaar bent en daarna kun je de uitgerekende datum bekijken je weet dan wanneer ze uitgerekend is en hoeveel dagen ze is. Heb het even voor jullie gedaan en het is: Laatste menstruatie: 17 november 2008 Cyclusduur: 27 Je bent uitgerekend op: 23 augustus 2009 Je bent nu: 36 dagen zwanger En je hebt nog: 243 dagen te gaan Dit is de: 6e week Het sterrenbeeld wordt: Leeuw Geniet van de zwangerschap!
Ik heb mijn laatste ongi gehad op 18 november en ben vandaag precies 5 weken. Dus uw vrouwke is vandaag 5 weken en 1 dag zwanger...
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Voor mij is het vandaag precies een jaar geleden dat ik positief testte, wat een geweldig moment en een nóg mooier resultaat! Een hele gezonde, voorspoedige zwangerschap gewenst en een heel gezond kindje!