Ze probeerde t al met 5 maanden, maar nu heeft ze eindelijk door hoe t moet. Vanaf gisteren (precies 8 mnd) kan mijn jongste dochter tijgeren. Ze heeft wel een aparte techniek; beweegt haar bovenlichaam van links naar rechts en 'kronkelt' naar voren, maar ze komt waar ze wezen wilt. Al gaat t haar uiteraard nog niet snel genoeg...
Goed zo E, blijven oefenen meiske Fijn dat je dochtertje zich nu beter kan verplaatsen. Scheelt haar een hoop frustraties PS Filmen! Klinkt als een hele grappige techniek
Yeaaaah Goed gedaan meissie!! Heerlijk dat ze nu vooruit kan komen, soms zijn ze zo aan het worsdtelen en willen ze zo graag maar snappen ze niet hoe! Ik heb het nu met Tycho die wil zoooo graag gaan staan. Het lukt hem nu als ik hem help door hem zich omhoog te laten trekken aan mijn handen maar hij snapt niet hoe hij het bijv in de box moet doen. Maar nu was hij gisteren wel heel druk met proberen te staan aan zn wipper en vanmorgen in bad lukte het hem ook. Maar hij wordt echt heel boos als het hem niet lukt! Dus ik hoop dat hij binnekort gaat snappen hoe hij het in zn box gedaan krijgt want ow hij wordt woedend om alsmaar in die box te liggen hihihi xxxx