Ik heb net een ongeluk gehad met onze nieuwe auto (van nog geen jaar oud.) Ik wilde uitstappen en praatte tegelijkertijd met mn vriend die naast me zat.. stom stom stom... en toen vloog er een fietser tegen t portier aan! Gelijk uitgestapt, naar die man toe... hij was wel bij bewustzijn.. maar erg warrig. Hij scheen met zn hoofd op straat geknald te zijn . Ik meteen 112 intoetsen, mn vriend nam dit over omdat ik stond te shaken.. Dus ik bij die man kijken.. Geen bloed ergens pfff. Toen vragen Hoe t met m ging, hoe ie heette. Hier gaf ie geen antwoord op, lag r suf bij. Paar minuten later kwam politie. Deze deed t zelfde en warempel, die arme ziel wist nu gelukkig wel weer wat, maar wist niet wat voor dag t was (dus waarschijnlijk heb ik die man een hersenschudding bezorgd). Owh wat geeft me dit een rotgevoel zeg.. Ambulance erbij, man mee.. scheen dus omdat hij ook misselijk werd dat t toch om een hersenschudding ging. Jeetje ik voel me toch een partijtje schuldig joh.. Vanaaf krijgen we te horen hoe te met hem is afgelopen.. En dan nog niet over de auto te praten..
Jeempieeeeeeeeeeee Dan schrik je je echt helemaal kapot! Ik hoop dat die man gauw weer opknapt en er geen blijven letsel aan over houdt. Heel veel sterkte met alles! Ik praat maar niet over de auto Liefs, mussie
mamma mia zeg... pffff wat moet jij geschrokken zijn zeg.... Ik hoop dat het met de man weer snel beter gaat. Hoe gaat het met jou? Heb jij er nog iets van over gehouden? Of jullie baby? Poeh... blikschade kan je vervangen zeg ik altijd maar....
Oh wat een schrik zeg....ook balen. Voor die man maar ook voor jullie auto. Als je maar even afgeleid wordt dan krijg je dus dit soort dingen. Gelukkig is een hersenschudding niet levensbedreigend maar kan me voorstellen dat de schrik erin zit. Gelukkig geen ernstige dingen zo moet je het maar zien. Rustig aan....
oh, je zult wel geschrokken zijn. Ik hoop dat de man snel weer beter is. En de auto, daar probeer je je maar niks van aan te trekken. Dat is allemaal onbelangrijk.
ff updatetje.. Hij ligt nu in Alkmaar waar ze m beter kunnen onderzoeken. Owh... laat t niets ernstigs zijn..
HE gatverdamme! JA t zit altijd in een klein hoekje..Succes voor de patiënt en probeer jezelf een beetje te vergeven, je deed t tenslotte niet extra!
Nou morgen heb je vast een leukere dag flinke buik heb je al zeg! Sterkte ermee, auto is maar blik moet je denken!
Jezus! Wat verschrikkelijk zeg..... Ik hoop dat het uiteindelijk meevalt met die kerel.. Ik hoop dat je al een beetje bent bekomen van de schrik, het is niet niets! Sterkte Patroeschka! Dikke kus Toys