Omg.. Het word echt steeds erger met de maatschappij Lijk bij grof vuil in Voorburg De politie heeft zes mensen opgepakt die mogelijk meer weten over de menselijke resten die in Voorburg zijn gevonden. Vuilnisophalers vonden vanochtend in de Van Leeuwenstraat menselijke resten in vuilniszakken tussen het grof vuil. De politie heeft vijf mannen en een vrouw aangehouden in een huis in dezelfde straat. Het is nog niet bekend wat de doodsoorzaak is van de persoon die tussen het vuil werd gevonden. Ook zijn of haar identiteit is nog niet bekend. Vlees en smurrie Volgens getuigen droop er van alles uit de vuilniszakken. Ook stonk het enorm. "De zakken zaten aan elkaar getaped. Ze waren kapot gescheurd en ik zag vlees en smurrie. Er droop ook vieze drab uit", zegt een buurtbewoonster tegen RTV West. Onderzoek in volle gang Op de plek waar de resten zijn gevonden, is een Team Grootschalige Opsporing begonnen met een onderzoek. De omgeving van de straat is ruim afgezet. Het onderzoek kan nog dagen duren, de politie en justitie laten weten dat ze terughoudend zullen zijn met het verstrekken van informatie tijdens het onderzoek.
Getver! Je moet er toch ook niet aan denken dat je zoiets ontdekt? Zie je ineens een hoofd of een hand uit een zak steken, bah!
Ja, ik vind het zooooo knap dat mensen dat werk kunnen doen zoals als er een zelfdoding is op het spoor dat zij dat opruimen etc, dat lijkt me het moeilijkste beroep ter wereld om te doen, moet er niet aan denken
Vreselijk voor die vuilnisophalers! En uiteraard erg triest als je zo aan je einde komt... Brrr... je zal maar naast zo'n moordenaar wonen...
Ik las het ook woensdag.... ik lees nu de straatnaam en bedenk dat ik daar vroeger heb gewoond volgens mij, even checken op google maps en ja, hetzelfde meertje met boom waar ik vroeger altijd op schaatste. Hm maakt verder niet uit natuurlijk, sowieso bizar wat er gebeurd is. De verdachten zijn mensen tussen de 17 en 24 jaar had ik geloof ik gelezen... triest.