Hoi, Binnenkort naar centerparcs Heijderbos. Willen ook graag met onze kleine gaan zwemmen; had gelezen dat t een aanrader was Heb even een praktische vraag; Hoe doe je dat dan met kinderwagen? Die kan niet mee naar binnen neem ik aan? En zijn er kosten verbonden aan het babyzwemmen? Alvast bedankt.
Als je echt babyzwemmen wilt doen met een lerares erbij dus echt in een groepje met andere moeders dan moet je daar wel extra voor betalen. Het is dan wel zo dat je echt alleen met dat groepje bent en dus het hele zwembad leeg is. Wat je exact moet betalen durf ik niet te zeggen. Toevallig is sinds een paar dagen het nieuwe peuter open en is het hele zwembad aangepast en opgeknapt van het Heijderbos. Voordat je naar binnen gaat heb je een speciale stalling staan waar je je kinderwagen neer kan zetten. Wel raad ik aan om een slot op je kinderwagen te zetten ( je weet wel, zo'n kronkelig fiets slot bijvoorbeeld ) er zijn namelijk nog steeds mensen die zelfs kinderwagens stelen
Babyzwemmen moet je je voor oogeven afhankeljkk of je toppings hebt is dat gratis. Dat zwemmen is voor opening en in een groepje. Ik zou je maxi cosi meenemrn naar binnen. Dan kleed je jezelf rustig om baby in de mc. Dan ga je je kindje omkleden en ga je naar zwembad. Na zwemmen kleed je je kindje weer aan, leg je hem haar in mc en ga je jezelf aankleden . Daarna geef je je kindje bv of flesvoeding en ze slapen heerlijk als een roosje voor een tijdje...
Nee daar zijn ze inmiddels klaar mee ( verbouwingen ). Alles is nu weer gewoon open, dit is nu sinds een week ongeveer. Er is nu een vernieuwd peuterbad en het zwembad op zich is opgeknapt.
Wij hadden wel een andere centerparcs maar er is dus een wagenstalling, je kan hem evt met slot ook vastzetten. Wij tilde de kleine er dan uit en namen dr mee naar binnen. Als je op tijd bent kan je ook een box pakken in het zwembad. Anders is maxi cosi misschien wel handig. Met het gewone zwemmen is een opblaasband verplicht als je achter de lijn wil komen dus je mag in het hele ondiepe met ze los op schoot enz maar als je dieper wil in de band. Wij hadden het baby verwen arrangement gratis gekregen bij ons verblijf normaal is dat ong 8 euro. Hierbij zat baby zwemmen (4 euro) en baby massage bij. Ook krijg je dan een verassing en dat was tasje met zwemluier, een badeend en 2 kortingsbonnen a 2,50 per stuk voor in de supermarkt of winkeltjes. Babyzwemmen is vroeg van 9.30-10.00 en ben je alleen met de baby s in het grote deel en doe je met de medewerker dus oefeningetjes zoals met normaal baby zwemmen. Na afloop gingen we met zn alle naar het bubbelbad om op te warmen want het gewone zwembad was niet warmer dan normaal en mijn beebje zat met tril lipje oplaatst. Je moet er idd wel voor reserveren hoewel sommige daar ter plaatste een kaartje gingen kopen.