We gaan met vrienden een midweek naar Center Parcs, Het Heijderbos. Ik ben nog nooit in center parcs geweest en heb dus werkelijk geen idee of dat leuk is?! We hebben een dochter van 3, de kinderen van onze vrienden zijn 7 en 9. Hebben een 8-persoons huisje. En hoe zit het met entree van zo'n zwembad? Moet je dat nog extra bijbetalen?
nee als je een huisje hebt geboekt zit de entree voor het zwembad daar bij inbegrepen. We zijn in het Heijderbos geweest toen mijn dochtertje 2 was, we hadden het erg leuk. En het is zeker ook leuk voor oudere kinderen.
'ja juist voor de oudere, er is een jungle dome en die is erg mooi! zwembad zit erbij in, ook erg mooi, daar kan je wel een paar dagen spenderen Veel plezier! Miek
Erg leuk park en een superleuk kinderdoebad! Je dochter zal zich echt wel vermaken! Leuke grote glijbaan ook....veel pelzier!
Hier een enorme Center Parcs fan Het Heijderbos vind ik zelf een van de mooiere/leukere parken. - Je kunt naar de Jungle Dome gaan; erg leuk voor de kids - Het zwembad is mooi! Voor de oudere kinderen is het ook zeker leuk met de wildwaterbaan - Je hebt meerdere restaurantjes waar je lekker en goed kunt eten - 's avonds op het terras zitten; er is altijd wel een show, bingo of live muziek - In je huisje wat spelletjes spelen, relaxen, gourmetten etc - Je kunt lekker een dagje naar Nijmegen gaan om te shoppen Wij gaan zelf toevallig volgende maand weer een weekendje, ook naar het Heijderbos. Veel plezier alvast!