Hoi avondzonnetjes, . Ik haat het gevoel om met mn handen in een natte spijkerbroek te gaan. Als ze uit de was komen en dan binnenstebuiten zitten... GATVERDAMME .. Kip snijden vind ik ook zo ranzig net als het afvoerputje in de gootsteen leeghalen waar gekookte aardappelresten of pasta in zit.. bleeegh. En jullie?
Per ongeluk door spinnenrag heen lopen... iehl! Op een of andere manier ook altijd s ochtends als ik al laat ben voor mn werk.
Het afvoerputje legen vind ik ook goor ja. En ik voel me goor als ik mezelf volgepropt heb met teveel chocola en chips. Zoals vanavond.
Watten vast houden! Echt met stip op nummer 1 hier. Als ik er alleen maar aan denk lopen de rillingen al over mijn rug. Dat rare knisperende gevoel en geluid, bah bah!
Wij hadden vroeger een seniele poedel van een jaar of 15 die 's nachts regelmatig in de gang poepte. Het gevoel van zo'n drol die zich tussen je tenen omhoog werkt terwijl je jezelf vervloekt dat je niet even het licht hebt aangedaan voordat je de gang inliep is zonder twijfel het goorste gevoel wat ik heb meegemaakt...
Jaa! Maar bij mij vooral: Als er smoezelig/vies water in de wasbak staat en dan de stop eruit moeten trekken. Brrrrr
Mijn lamp waar soort stroom op staat ofzo. Als ik hem anders op wil mikken geeft heel naar gevoel.. (hoop dat jullie snappen wat ik bedoel)
Houten pollepels, houten knijpers, houten bezem, houten ijsstokjes (vasthouden is al niet voor de lol maar alleen het idee al dat ik aan dat ijsstokje moet likken, brrrr) houten bakjes etc, geef mij maar plastic. En die vaat in de gootsteen vind ik ook zo goor, mijn spouse heeft daar nogal een handje van.
Mijn watten knisperen niet...die voelen heerlijk zacht zoals een jong konijntje dus... wat voor watten heb je....
Vroeger: die papieren lollystokjes, die dan al half uit elkaar vielen in je mond, voordat je lolly op was. Een natte mouw (eentje is nog erger dan twee, want dan voelt het vies én asymmetrisch )
O wat ik ook vreselijk vind: per ongeluk huid op huid contact met iemand in de trein ofzo. Als het druk is en ik moet staan en het is zomer en ik heb blote armen... nachtmerriemateriaal.