Heimwee. Is er wat aan te doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door suus1983, 25 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.880
    113
    Ja dat doen we nu ook. Logeren bij bekenden is trouwens geen enkel probleem en een voetbalkamp is gelukkig geen must. Dus misschien is dit gewoon niks voor hem. Kan ook. Combinatie van veel onbekenden en heimwee.

2. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Ik heb het ook extreem.gehad. en vanaf jonge leeftijd bij vertrouwde personen logeren heb ik ook gedaan. Heeft werkelijk niks uitgemaakt.

Het enige wat mij zeker maakte is dat m'n ouders me kwamen haalde als echt niet meer wilde.. en dat deden ze altijd. Op elk tijdstip. En daar ben ik ze zo dankbaar voor. Als ze me niet had gehaald.omdat ik even moest doorzetten denk ik niet dat ik nog ooit uit logeren was geweest.

Maar heimwee is veel ingewikkelder dan alleen even thuis missen hè, ik vond niks meer leuk, de hele dag niet, kon eigenlijk alleen maar huilen.

Ik heb er wel mee leren omgaan, maar dat komt vooral.door het ouder worden. Als ik weg moet voor werk, dan vind ik het nog steeds erg moeilijk. En als.het even kan, zorg ik dat ik niet ga. Het belemmerd me verder niet.

puzzelstukje en suus1983 vinden dit leuk.
  3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.880
    113
    Zoontje is ook heel blij dat we hem hebben opgehaald. Het is idd niet het niet leuk vinden, maar het gaat veel verder dan dat.

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik heb het ook heel erg gehad en heb er nog wel eens last van. Dan word ik overvallen door een heel zwaar gevoel, word ik ook echt moe van. Zie alles dan somber in en mijn maag raakt in de knoop.
    Ik heb dat al vanaf mijn jeugd en het zal nooit helemaal weggaan. Ik weet nu wel wat het is en dat helpt om het te rationaliseren.

Vervelend dat het nu zo is gelopen maar wie weet over een jaar. En zoals je zelf zegt is het ook geen must.

suus1983 vindt dit leuk.
  5. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Wat lief :)

Deel Deze Pagina