Hallo dames, Zoals de titel al zegt, ik ben op zoek naar een strand waar de zee super ondiep is/geleidelijk afloopt. Liefst in Zuid-Holland of Zeeland. We gaan aanstaande week een dagje met onze ukkies van 4,5 en 2 jaar en dan is het wel prettig als ze lekker in het water kunnen spelen zonder ineens kopje onder te gaan. Iemand suggesties?
Rockanje of het quackstrand in Hellevoetsluis net voorbij de dam vanaf Rockanje gezien. Rustiger water ook en lang ondiep. Kun je goed parkeren en er zijn wc’s. En eventueel kun je onder de weg doorlopen naar strand Rockanje (is dan wel een stukje zonder wc’s oid) Ouddorp vind ik zelf ook heel fijn, is alleen al zo lang geleden dat ik daar geweest ben dat ik niet weet of het heel geleidelijk afloopt.
Liefst zuid-holland/zeeland Maar mocht je besluiten verder weg te gaan: Bremerbaai in Biddinghuizen! Nieuw, mooi, schoon, veel schaduwplekken, leuk restaurant met dpeeltuin en ik denk wel meter of 20 ondiep. Alleen het parkeren valt me tegen. 1e uur gratis. 2 uur 2 euro. Dagkaart 5 euro
Veerse meer! Zoveel fijner als het strand met kinderen je hebt er gras En een smal stukje "strand" en het water is niet diep.