Heimwee naar vroeger

Discussie in 'De lounge' gestart door Niveah, 9 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.639
    5.666
    113
    Ja ik mis best bepaalde dingen uit mijn jeugd. Dat kan tot ver terug gaan. Zoaps laatst met al het ijs. Als kind van 11 schaatste ik graag met mijn vriendin. We waren elke avond aan het schaatsen. Lekker als kind geen zorgen.

2. RoxannaG

RoxannaG Niet meer actief

Ik heb geen heimwee naar het verleden. Meer een af en toe overweldigend verdriet over de toekomst. Dat ik me nu al kan druk maken dat m'n kindjes mij op een dag niet meer nodig hebben bijvoorbeeld :oops::D

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja heb ik wel eens. Kan er ook best wel verdrietig om worden, als ik bedenk hoe snel de tijd gaat. Hoe oud mijn ouders worden, hoe groot mijn kinderen zijn.
    En hoe snel de laatste 10 jaar is gegaan. Ik ben daardoor wel veel bewuster gaan leven.
    Elke dag is een nieuwe, met nieuwe kansen, mogelijkheden etc.

Hopsatee vindt dit leuk.
  4. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Herkenbaar :)

5. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Ja zeker heel herkenbaar!

6. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Herkenbaar!
    De 4 jaren voor ik de vader van mijn zoon ontmoette, was ik het aller gelukkigst!

Ik had de mooiste baan van de wereld, deed wat ik wilde, had een leuk appartement en het geld stroomde binnen. Ik was jong, sexy en altijd vrolijk. Leuke vrienden, veel feestjes en lekker alleen zijn in mijn beslissingen en qua wonen. Ik ben nu eenmaal een loner. ;)

Toen werd ik verliefd, ging samenwonen, stopte ik vanwege o.a. medische redenen met het werk en toen zoon kwam begon de ellende met zijn vader.
    Ik ben 4 jaar verder en ben nu ook heel happy, maar niet meer zo zorgenloos (financieel en qua zoon en ex ) als toen en dat stukje is het enige wat ik mis om weer zo gelukkig te zijn.

Deel Deze Pagina