gehoorbescherming evenementen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Uuz, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Wat is een fijne gehoorbescherming voor peuters? Wij komen regelmatig op plekken waar onverwachts toch weer LOEIHARD muziek klinkt.

Het mag niet klemmen, veel wegen of scherpe randjes hebben anders wil dl het niet.

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Geen? Gewoon niet gaAn of kind thuis laten.
    Lijkt mij onverantwoord want kinderoortjes nog veel gevoelliger dan volwassenen

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Mijn oudste dochter kan niet tegen harde geluiden, wij gebruiken kneedbare oordopjes. Ook voor zoontje, kunnen hergebruikt worden.

4. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Wij zijn heel tevreden over de peltor 3D kids. We gebruiken hem bij festivals, komingsdag, carnavalsoptocht etc.

En nee, ik blijf echt niet thuis voortaan omdat ik een kind heb ;)

5. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden

Really??
    Jij gaat nooit de deur uit met je kind? Komt nooit in een pretpark of in de stad waar toevallig eens harde muziek klinkt?

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Dit! Deze hebben wij ook en zijn eeg tevreden!

7. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Kijk, we hebben een winnnaar. Peltor dus. Dank :)

Ik ga eigenlijk helemaal niet naar festivals. Maar pas wilden we b.v. even langs de Amstel kijken naar de gay pride botenparade, werd er veel te harde muziek gedraaid vanaf de wal. De muziek vd boten was niet eens meer te horen. En met koningsdag hebben we even rondje door park gemaakt (allemaal kinderen) en moesten ook langs allemaal muziekpodia natuurlijk. Dat soort dingen komt dus vaker voor dan ik dacht, leek me wel handig om in m'n tas te hebben voortaan.

8. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Veel plezier ermee!
    Onze dochter, nu 6 maanden gaat ook mee naar evenementen. Wij hebben de EMS 4 bubs aangeschaft (speciaal voor baby's). Die is geproduceerd door Alpine, een merk waar ik zelf ook goede ervaringen mee heb. Peltor is ook van hun, dus zal zeker een goede keuze zijn.

Deel Deze Pagina