hekel aan de zomertijd

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door ALeV84, 31 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Hier gaat het goed. Ook rolluiken en dat zal wel meehelpen denk ik. Al merk ik bij het middagslaapje ook geen verschil.

Ik vind het heerlijk dat de avonden weer wat langer licht zijn, zeker met dit weertje!

2. tuc

tuc Niet meer actief

Hier gaan ze slapen wannneer het bedtijd is en wanneer het licht of donker is..als ze echt moe zijn moet dat toch niks uitmaken?

3. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Ik dacht ook precies hetzelfde... Alleen blijkbaar werkt dat niet voor elk kind zo.

4. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Helaas! Hier ook zo' n kind, het is nog niet donker.. Hij zat van de week in zijn raamkozijn de gordijnen weg te trekken, want het klopte niet... Uitgelegd dat het zomers veel langer licht is, dus dat donker niet telt, maar dat je op de klok moet kijken voor bedtijd, maar dat maakte geen indruk.. Hopelijk is hij er binnenkort aan gewend, want nog even en hij blijft op tot 11 uur als we zo doorgaan...

5. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Hier zijn ze weer lang nog niet toe aan slaap. Ik hoor ze boven nog heel actief doen. En die rolluiken wil mijn man pas proberen als we verhuizen naar een eigen koophuis. Voor een huurhuis vindt hij het niet waard.

Nu maar weer naar boven lopen om te overtuigen dat het echt bedtijd zuchtttt

6. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Hier de afgelopen nachten geen probleem geweest maar nu is het een gedoe. Hij klinkt ook gewoon klaarwakker, vind het bijna sneu dat ie zo in bed moet liggen ;)

7. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Hier precies hetzelfde, gisteren voor de eerste keer de oudste moeten wakker maken omdat ze op tijd eruit moest voor de BSO en ook vanmorgen heeft ze lekker (uit)geslapen tot 7 uur normaal 6 uur. VAn mij mag het zo blijven.
    's Avonds gaat ze evengoed ongeveer zelfde tijd naar bed, ietsje later vandaag.

Deel Deze Pagina