Hekel aan iemand? Banden lek steken mag in nl... :S

Discussie in 'De lounge' gestart door Janneke21, 7 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Als je dood bent kan je niet meer bellen, hè ;-p. Sorry, flauw.

Tja, ze nemen gericht minderheden en vrouwen aan omdat ze , terecht , de kritiek kregen dat het een blanke mannenwereld was terwijl ze een afspiegeling moeten zijn van de maatschappij. Maar het is wel erg sneue voor je vriend. Kon hij niet bij een ander korps aan de slag?

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    wat een lapzwans van een (ex) vriend zeg. de moeder van zn kinderen in gevaar brengen en zn kinderen.
    een beetje vent zou hoe dan ook zorgen dat dat geld er komt

3. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

#43 veronique2005, 11 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2011
    Rot wat er gebeurd is, vooral ook voor je kids
    En je ex, tja hij is de boosdoener dan, erg triets dat hij dit doet,

Maar ze hebben je aangifte opgenomen, en ze kunnen niks met alleen namen, als er geen bewijs is.
    zou ook niet goed zijn als iedereen maar aan naam noemt en die word opgepakt.
    en het kan ook nog zijn dat ze beurt onderzoek gaan doen, zonder dat ze dit zegen.
    Dit is namelijk bij vrienden van ons ook gebuurd, en die wisten ook niet dat erna een buurt onderzoek is geweest (zoals buren enzo)

p.s en de politie wil ook meer mensen op straat, maar als ned niks doet en niet meer mensen aan neemt, kunnen er niet meer mensen op straat zijn.
    en er word nog meer bezuinigd op hun,
    Mischien moet je zelfs eens in hun schoenen gaan staan.
    En na denken wat ze allemaal doen.
    Sorry dat ik het zeg maar banden die lek zijn, hoeven ze ook niet naar tekomen kijken (ze weten heus wel hoe 4 lekke banden uit zien)

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Heel flauw!

Serieus ik vind dat de Nederlander voor gaat in zo'n geval hoor! Het spijt me als ik dit lullig zeg maar das toch logisch?!
    Ik heb altijd het idee bij politie dat ze vroeger gepest zijn en nu zo de controle terug krijgen (over het algemeen) want dat is bij BIJNA iedereen die ik ken die bij de politie zit

5. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Wat een vreselijke en enge situatie. Dat de politie vaak niets doet of wil doen ken ik ook. Mijn ouders zijn jarenlang geterroriseerd door hun buurman (ramen ingooien, banden lekprikken, deuren intrappen, enz.). Toen mijn vader voor de zoveelste keer de politie belde was het letterlijke antwoord: 'We komen pas langs als er bloed vloeit.' :$:$ Helaas is dat ook gebeurd, de buurman heeft mijn vader op zijn neus geslagen.
    Gelukkig is hij uiteindelijk wel uit zijn huis gezet (wat ook niet zo gemakkelijk is als het lijkt) en hebben we hem nooit meer teruggezien...

Ik hoop natuurlijk dat het bij jullie niet zo ver hoeft te komen. Blijven bellen naar de politie. Laat een dossier aanleggen over die gasten. Dan heb je iets om actie te ondernemen. Sterkte!

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

doet de politie niet de brandweer moet de stukjes zoeken

wanneer? mijn moeder is 4 jaar lang in elkaar geslagen zelf 4x het ziekenhuis in geslagen met botbreuken en ze deden niets iedere week hingen ik of mijn broer of de buren aan de telefoon.hij heeft zelfs toen ik hoog zwanger was van fynn met zijn vuisten voor mij gestaan
    en ze deden niets ja toen de boel escaleerde en we mijn moeder bijna kwijt waren.
    2 dagen hebben ze heb vast gehouden en toen hebben ze hem vrij gelaten omdat het niet bewezen kon worden! we hadden 8 getuigen die alles in detail konden vertellen
    !!

ook dat is een understatement want hier in de regio's zijn het de VRIJWILLIGERS van de brandweer die in 99% als eerste ergens zijn.
    en het erge is dus gewoon dat er word gezegd ja we zaten net te eten:$
    Ja bij een binnen brand zijn ze als eerste en dat doen ze nog niets. als je ze dan vraag even te helpen met de waterwinning opbouwen kijken ze je aan ofdat je achterlijk bent

nee mijn vertrouwen in de politie is erg geslonken na dat ik het mee heb gemaakt van een andere kant zowel de kant van slachtoffer en de kant van een hulpverlener

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Het is altijd heel makkelijk klagen over de ander. Over psychologen wordt ook altijd geklaagd, terwijl ik echt niet zo vaak slechte psychologen in mijn omgeving tegen kom. Iemand hoeft het maar fout te doen, en de hele populatie heeft het gedaan. Jammer hoor.

@ TS: wat een vervelend verhaal zeg! :( Hopelijk is het hiermee afgedaan. Het heeft alleen wel geholpen, want je ex gaat nu wel terug betalen. Dus de volgende keer doen ze het waarschijnlijk weer.

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    nee dat is niet logisch want mensen van allochtonen afkomst zijn ook Nederlanders

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Precies ;)

Sorry wonderbaby1 maar echt een enorm domme opmerking!

@amfy: ik vraag mij af of jou moeder ooit wel aangifte heeft gedaan van huiselijk geweld? Want de aangifte moet wel van haar kant komen, zo niet dan kan de politie niks doen.

Deel Deze Pagina