aaaaaarrrggghhhh!

Discussie in 'De lounge' gestart door Cherrylein, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Dat is echt het enige wat ik nu even kan roepen...

Het gaat over mijn laptop, een Acer.
    Ik heb em nu anderhalf jaar en hij is 2 keer in reparatie geweest voor dezelfde klacht, namelijk: de scharnieren begonnen te scheuren.
    Ik had 1 jaar garantie, maar als de klacht zich weer voordoet, dan krijg je 3 maanden voor dié klacht erbij. Dus mooi, weer opgestuurd, en vandaag terug gekregen..
    Die scharnieren zien er prima uit, maareh...er is iets anders kapot wat helemaal niet kapot was! Mijn cdrom wil niet normaal meer dicht en open, omdat de zijkant ineens los zit. Eh...?
    Nou kan ik Acer weer op gaan bellen, maar hoe bewijs ik nou dat dit helemaal niet kapot was toen ik hem op stuurde en dat dit dus door hun komt óf door ups pakketservice? Mijn garantie is alleen voor de scharnieren nog, en dus niet voor dit probleem.

Ik word er zo moe van he..stom ding! Hij heeft me wel 600 euro gekost, en elke keer is er wat mee...

Weet iemand wat ik kan doen? Hoe kan ik bewijzen dat dit niet mijn fout is?

2. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Hoi,

Ik werk bij de concurrent (alhoewel, Acer valt ook onder onze vlag).

Wat ik toch zou doen; is deze terugsturen naar Acer met de melding dat de cdromspeler niet meer fatsoenlijk sluit. Dit omdat er al 2x de scharnieren zijn gerepareerd. Ik kan hier ook vragen wat ze er mee doen.
    Ik zal als ik meer weet, je even pb'en.

Gr.
    Bianca

3. anno1977

anno1977 Actief lid

27 apr 2008
    171
    0
    0
    Volgens mij is dat met die scharnieren echt een "Acer probleem". Mijn broer heeft dat namelijk ook al gehad. Dat hoorde ik alleen pas toen wij zelf ook een nieuwe laptop hadden gekocht, ook een Acer... Dus ik hoop dat ons dit bespaart blijft..

Succes ermee!

4. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Dankje Bianca!

Ik heb net Acer inderdaad gebeld, en ik moet em weer opsturen. Ik heb gezegd dat ik niet weet hoe het komt, maar dat ik het niet oke vind.
    Volgens hem valt het binnen de garantie.

Ben benieuwd hoe vaak ik hem nog op moet sturen,voordat de laptop gewoon heel blijft...

Is dat normaal? Dat bij sommige types dezelfde fout steeds blijft komen? Bieden ze dan op den duur een keer een nieuwe laptop aan? Want ik weet nu al, dat als de scharnieren weer zo sterk zijn aan gedraaid, dat hij weer begint te scheuren. Het is alleen de vraag: wanneer?

5. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Volgens mij is het ook maar bij bepaalde types zo hoor. De 'nieuwere' types hebben dit probleem geloof ik niet meer. Naar wat ik dan gehoord heb..

6. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Met kleinere producten swappen ze. Dan krijg je een nieuwe, zonder dat je 't merkt. maar met laptops doen ze er toch wat anders over.

ik heb je vraag voor gelegd aan onze service afdeling, zodra ik meer weet pb ik je wel. Hopelijk hebben ze snel antwoord voor je.

7. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik heb ook een acer, al anderhalf jaar, maar nog nooit iets mee gehad (even afkloppen :D ) Ik heb er wel zo'n garantieplan voor 3 jaar bij gekocht zodat alles gedekt is. Maar mooi balen voor je dat hij nou weer terug moet. Hopelijk repareren ze het dit keer wel goed!

Deel Deze Pagina