Nou meiden moet helaas melden dat gisteravond de zijn gekomen En dus ook buikpijn ik snap er helemaal niks van. Zou echt gezworen hebben dat het raak was Het is al heel vaak gezecht maar wat kan je lichaam je in de maling nemen zeg Heb dus gisteren een potje zitten janken, m'n man vond het ook zo raar en hebben samen op de bank gezeten van hoe kan dat nou. Wil trouwens maandag even naar de ha gewoon voor mijn gevoel. En op naar ronde 3 voor 2de kindje Maar ga me niet meer gek lopen maken want ik was(ben)echt geobsedeerd Laat het even rusten dat is denk ik echt het beste Toen ik dat eenmaal gedaan had was ik ook snel zwanger van m'n dochter... Dus mijn man heeft ook zoieds van lieverd nu even je verstand op nul, en we proberen het gewoon weer maar focus je er niet te veel op Dus bij deze kom ik ook even niet meer hier kijken! En hoop dat ik in januarie een mooi verjaardagscadeau krijg Nou meiden heb weer even m'n hart gelucht En jullie ook allemaal veel succes En wie weet tot ziens (met beter nieuws) jessica
He bah meid, wat vervelend nou toch weer. Je krijgt toch hoop als je een paar dagen over tijd bent. Ik hoop dat je het wat van je af kan zetten, want volgens mij is dat erg moeilijk. (dat vind ik in ieder geval) Hopelijk zien we je gauw terug met goede berichten! Groetjes Olga
Sneu voor je. Koester die man van je. Die is goud waard met zijn relativerende woorden! De teleurstelling is natuurlijk groot, maar 3 maanden is pas kort hoor. Succes met je volgende ronde.
Bedankt meiden. En Femke ik heb 11 okt een mk gehad, zou ik dan toch nog aan het ontpillen zijn lijk mij sterk maar ja... Wil voor mijn eigen gemoedrust morgen een afspraak maken met de ha. jessica
Hey Meiden Ook ik moet jullie verlaten want bij mij zijn de gekomen Op naar nod 5 jan 2007 moge dat het een vruchtbaar jaar is voor ons.....
He vervelend.... Het is moeilijk om dat los te laten he... Je blijft er toch steeds aan denken vind ik..
Ook in je andere topic al ff gezegt.. Ik baal voor je zeg.. die lichamen echt hoor.. ik luister er niet meer naar ook al roept het zo hard.. die test zal voor mij de enige manier zijn waarop ik geloof zwanger te zijn! Dikke Kus
Natasja zei Bedankt voor je lieve woorden, ben echt een zombie op dit moment Je hebt gelijk wil de volgende x een dikke vette streep zien jessica
Vanochtend naar de ha geweest Vond het ook raar, na mijn mk op tijd ongi geworden (cyclus van 30 dagen)en nu ook weer precies 30 dagen. En 2dagen van te voren bruine afschijding met afvegen, heb ik normaal nooit en buikpijn heb ik ook niet echt. Maar hij vond die symptonen ook vreemd, pijnlijke (.)(.) en mijn tepelhof donker enz, kots misselijk als ik bepaald eten ruik, mijn buikje vrijhard Test gedaan en... NEGATIEFnu moet ik vrijdag weer om half tien, dan doet de assistente nog een test Raar raar raar, maar ja(reken er maar gewoon op dat het vrijdag ook weer negatief is ) jessica
JA, het is helaas niet anders. Ik heb sinds mijn miskraam ook telkens symptomen die ik ook ahd toen ik zwanger bleek te zijn, maar gewoon elke keer op tijd ongi. Gelukkig heb ik al lang geleerd dat je lichaam gewoon raar in elkaar zit. Doe dit uit zelfbescherming anders ben je elke maand zo ongelukkig.... Veel sterkte en vol frisse moed vooruit!
ME2 schreef: JA, het is helaas niet anders. Ik heb sinds mijn miskraam ook telkens symptomen die ik ook ahd toen ik zwanger bleek te zijn, maar gewoon elke keer op tijd ongi. Gelukkig heb ik al lang geleerd dat je lichaam gewoon raar in elkaar zit. Doe dit uit zelfbescherming anders ben je elke maand zo ongelukkig.... Veel sterkte en vol frisse moed vooruit! Bedankt voor jullie lieve andwoorden ik merk indd dat ik er echt gek van wordt,maar m'n buik is echt dik kan jammer genoeg geen foto's plaatsen op m'n pc! Gewoon wachten tot de volgende NOD Het is niet anders. jessica