Ik ben echt fan van Hello Kitty. Ik heb al veel spulletjes voor mijn dochter. Pakjes en knuffeltjes. Als ze straks Woezel en Pip bijv. leuk gaat vinden dan krijgt ze dat natuurlijk gewoon. Het gaat erom of zij het leuk vind en niet of ik het wel leuk vind.
ik heb echt een hekel aan mickey mouse.. Hoop echt dat niemand iets voor mij koopt waar dat op staat!
Mijn dochter heeft nu een hello kitty fase. Ik vind alles wel best behalve mickey mouse.. brr krijg er de rillingen van!
Ik ben sowieso niet gek op opdrukken. Nijntje, dora, Cars, hello kitty. Maar soms hebben we het wel omdat de kinderen er heel blij van worden...! Denk aan knuffels, beddengoed, pyjama's, sokken, ondergoed. Ach ja, soms krijg je dingen die je niet zo leuk of mooi vind. Niets aan te doen.
hello shitty vind ik voor dreumes meisjes en peuter meisjes ontzettend schattig trouwens. Niet op shirts enz maar voor spulletjes wel.
Ik vind nijntje prima als het speelgoed is of in een boekje ofzo. Op kleertjes wil ik al dat soort figuren echt niet (als ze later heel graag wil op een pyama ofzo, maar verder niet).
Op kleding hoeft t van mij ook niet zo. Heb wel een gigantische grote Nijntje lamp in de kamer van m'n jongste staan, daar is ze weg van. En ze is dol op haar Frozen pyjama. Oudste geeft er niet zoveel om gelukkig, ze vraagt er ook niet om.
Had het zelf geschreven kunnen hebben hahaha Ik haaaaaaat nijntje! Geld ook voor de woezel en pip spullen trouwens.
Je bent niet de enigste.. Ik heb ook vreselijke hekel aan nijntje, woezel en pip, hello kitty , winnie de poeh en alle andere baby thema's m.u.v Lief! Lifestyle, snoezig enz . Ik werk in de kraamzorg en kom af en toe baby kamertjes binnen waar elk klein dingetje bij t thema hoort van bijvoorbeeld nijntje of woezel en pip. Van Behang, kleertjes, lakentjes tot aan het tanden doosje frozen, studio 100 en alles ook vreselijk!!!!!.. mijn dochter krijg alleen pyjamas met een opdrukje voor de rest niet. Ze is helemaal waus van Mickey Mouse. Ook daar heeft ze geen kleding van en alleen 1 knuffel ervan in bed Gelukkig ieder zijn smaak haha
ik had ook altijd een hekel aan figuurtjes maar ja de kids vinden het leuk. Dus hello Kitty, K3, Nijntje, Woezel en pip met als favoriet Disney vieren hier de toon had ook eigenlijk niet anders verwacht