Ergens heeft Sahara wel een punt, dit wordt constant geassocieerd met religies. Dit is GEEN religie, dit zijn idiote, paranoide figuren. Dit heeft niets met welk geloof dan ook te maken. Wat een heftig filmpje trouwens, ik word er echt zo boos van
Dit bedoelde ik ook ongeveer te zeggen, alleen ik kwam niet echt goed uit mijn woorden Ik wilde in ieder geval even kwijt dat ze in het filmpje zeggen dat het Christenen zijn, maar dat ik me daar absoluut niet in kan vinden...
Wat een zieke mensen zijn er toch in de wereld. Wordt altijd een beetje misselijk van dit soort dingen, zie dan altijd voor me dat iemand dat bij mijn zoontje doet :x
Heftig zeg! Wat mensen toch ook allemaal geloven zeg, om hun eigen problemen te "bewijzen".... En nu is het Afrika, maar er zijn nog veel meer gebieden bekend waar rare dingen gebeuren met kinderen en mensen , omdat het geloof hun dat zo zou vertellen... Ik geloof niet, mede dankzij dit soort praktijken!
Wat verschrikkelijk! ik heb net de hele documantaire gezien, en heb met open mond gekeken. Dat dit verdorrie nog bestaat kan ik niet met mijn hoofd bij.