Gezond meisje van 14 overlijd aan de gevolgen van Mexicaanse Griep

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Nathalie1973, Oct 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
  2. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Ik hoorde het vanavond van mijn man en mijn eerste gedachte was "dan zal ze ook wel wat gemankeerd hebben", maar dit meisje blijkt gewoon gezond te zijn! Ik vind de hele manie om de mexicaanse griep eigenlijk overdreven, maar toch als je dan zoiets leest... Verschrikkelijk!

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Verschrikkelijk voor de familie en vrienden van het meisje.

Maar ik voorspel dat dit topic snel gesloten zal worden ;) Er zijn 2 topics over de mexicaanse griep actief elders op het forum.

4. Seth

Seth Niet meer actief

Wat ik zo raar vind aan die mexicaanse griep...
    toen het nog in het buitenland was... was het een ernstige griep...
    toen kwam het in Nederland en werd er opeens gesproken van een "milde" griep... en hoefde opeens niet iedereen meer ingeent te worden...
    maar nu komen er wel zulke berichten....

misschien willen ze geen paniekzaaien, maar vraag me wel af.. is het echt wel zo mild.....?!

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Vreselijk voor het meisje en nabestaanden:(

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Voor zover ik heb begrepen is het op dit moment nog redelijk mild, maar kan het ook zomaar omslaan. Dat zullen we moeten afwachten.

In november is het meestal griepbooming toch? We zullen het wellicht snel weten.

7. Seth

Seth Niet meer actief

Tja blijft afwachten....

aan de andere kant..
    Mijn vorige partner is OOK overleden door een ziekte welke veroorzaakt was door een "gewoon griepje"...
    vrij onbekend...

maar wellicht toch maar denken... que sera sera...

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik snap dat het met zo'n onderwerp wat verwarrend wordt, dit item is natuurlijk wel een nieuws item. Toch doe ik hem dicht omdat er bij gezondheid al 2 topics zijn over de Mex. griep.
    Elmo

Share This Page