14 dagen overtijd.....

Discussion in 'Zwangerschap' started by Kari, Nov 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kari

Kari Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,363
    5
    38
    Hallo,

Zijn er nog dames, net zoals ik, die overtijd zijn. Zo ja, wat is de planning bij jullie? Inleiden, keizersnee? Ik hoor het graag!

Liefs Kari

2. annette110

annette110 Actief lid

May 5, 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Moet nog even, maar heel veel succes met de laadste loodjes, lang hoor voor jou zo!

Waarom gaan ze je nog niet inleiden dan? doen ze toch standaard als je 14 dagen overtijd bent? of vergis ik me?

;) annette

3. Kari

Kari Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,363
    5
    38
    Hoi Annette,

Bedankt voor je hart onder de riem. Het gaat nog goed hoor! Maar ben zo ongeduldig als wat! Inleiden wil mijn gyn zo lang mogelijk mee wachten. Ik heb een vernauwde bekkenuitgang en is het bij mij al niet zeker of ik op de natuurlijke manier kan bevallen. Als hij gaat inleiden, en het gaat te snel, is daarbovenop een keizersnee ook geen pretje. Ik geef hem wel gelijk. Daarbij heb ik ook nog hoge bloeddruk en ben ik overtijd. Daarom heeft hij toch een keizersnee in zijn achterhoofd. Ik vraag me af hoe dat bij de andere dames gaat die overtijd lopen.

Maar mijn gyn is hartstikke positief en hoopt dat het voor maandag a.s. zelf nog op gang gaat komen.

Kari

4. annette110

annette110 Actief lid

May 5, 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou hoop dan maar dat het een keizersnede wordt voor je.

De 1e zou een keizersnede worden om medische redenen, en ineens zeiden ze 1e kerstdag....beval toch maar gewoon :confused: (hebben ze nu nog geen verklaring voor) en dan zit je de hele dag met weeen die niet opschieten, ben je kapot, en toen 2e kerstdag ....we doen toch maar een keizersnede. Dat sloopt je dan echt hoor.

Kan je maar beter gelijk een ruggenprik krijgen en een keizersnede, heb je nog energie over voor na de geboorte ;) .

Heeeeel veel succes in ieder geval. Hou ons op de hoogte. ;)

5. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik was bij de eerste 2 weken overtijd en ze hebben mij toen 's ochtends ingeleid dmv de vliezen te breken (had al bijna 4 weken 3 cm onsluiting). en later met infuus om de weeen op te wekken.

Ik hoop voor je dat ze je snel duidelijkheid geven over de manier van bevallen is wel zo prettig.

6. Alida27

Alida27 Actief lid

May 11, 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Bij mij is het gewoon afwachten..
    Een natuurlijke bevalling is altijd het beste!
    Ik hoop voor je dat er heel snel verandering gaat komen!

Groetjes,Alida

7. Kari

Kari Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,363
    5
    38
    ja dat is ook balen bij mij.. ik heb namelijk nog helemaal geen ontsluiting ook, de boel zit nog potdicht, daarom word ik ook niet gestript.

Kari

Share This Page