Lieve Floor, wat een vreselijke tegenslag weer! Dan gaat het al zo moeilijk, denk je eindelijk zwanger te zijn en dan dit weer.... Ik heb er geen woorden voor meisje. Denk aan jezelf de komende tijd, dat werk komt idd wel weer, laat je gevoelens eruit, huil als je dat helpt, al het andere komt wel weer! Heel veel sterkte de komende tijd! **Big Hug**
OH Floor ik lees het nu pas! Ik zit hier bevend achter mijn pc jouw verhaal te lezen. Meisje wat vreselijk. Die echo had DE dag moeten zijn en dan dit! Volgens mij liepen wij samen op de vorige keer en het ging allemaal zo rustig en goed bij jou, waarom!?! Oh wat erg, ik heb er echt geen woorden voor. Wil je heel hard vastpakken en je alle kracht geven die er maar te geven valt. Ik denk aan je!
Hoi meiden, Het gaat gelukkig weer iets beter met me, vorige week zag ik het even echt niet meer zitten, maar nu komt de vrolijke ik gelukkig weer met kleine beetjes terug. Ik heb samen met het zh besloten om de miskraam zelf op gang te laten komen, zonder pillen of curetage. Zaterdag begon er heel licht bloedverlies en vanaf vanmiddag zijn de krampen in alle hevigheid begonnen en heb ik ook al een embryo, zag er tenminste zo uit op kunnen vangen in een potje en dit ga ik deze week nog langsbrengen bij het zh. Misschien kunnen ze nog andere afwijkingen ontdekken aan het vruchtje, dit wil ik dan wel weten. Met mijn vriend heb ik gisteren een goed gesprek gehad over hoe en wat nu verder. Ik heb nu best last van mijn hormonen en ben nog aardig emotioneel. Ik wil gelijk altijd weer naar de toekomst kijken en weer nieuwe plannen maken, maar mijn vriend heeft dit uit mijn hoofd gepraat en vindt dat ik eerst lichamelijk en geestelijk deze mk en teleurstelling te boven moet komen en daarna pas weer verder zien. Daar heeft ie ook gelijk in. Het is toch een aaneensluitende periode geweest van spanningen door alle 3 die pgd behandelingen. Een eventuele 4e behandeling doen wij pas weer in sep/okt. Als we daar tenminste nog voor in aanmerking komen. Misschien dat voor die tijd nog een zwangerschap ontstaat via de natuurlijke weg, al loopt dit toch altijd uit tot een miskraam. Anders kunnen we altijd nog overwegen tot adoptie of een zaaddonor, hier wil ik ons dan wel ergens dit voorjaar/zomer voor op een wachtlijst laten zetten. Vanmorgen ben ik wel weer gaan werken, niet wetende dat vanmiddag de miskraam zou doorbreken, lekker als je in de file staat...... Een paracetamol 1000 helpt nu gelukkig wel tegen de krampen. Bedankt lieve forumvriendinnen voor jullie reacties en medeleven, dat geeft een boel steun! Liefs Floor
Lieve Floor ik denk aan je, ik vind het echt zo vreselijk, kan wel huilen als ik je berichtje lees. Midden in je mk en zulke sterke woorden, heb er echt heel veel respect voor. Heel veel sterkte en fijn dat jullie er samen over kunnen praten. Vind steun bij elkaar, meer kan ik niet zeggen, nogmaals dikke hug!
floor, heel veel sterkte meid, vreselijk nieuws dit. Hopelijk hebben jullie veel steun aan elkaar, en vinden jullie uiteindelijk de moed om verder te gaan. veel liefs
floor heel veel sterkte nogmaals meid. wat sterk van je dat je naar je werk bent gegaan. en idd zoals linda al schreef zulke sterke woorden midden in je miskraam. dikke knuffel, hoop dat je de kracht weer kunt vinden en naar de toekomst kunt kijken. liefs lisa.
Ik lees ook nu pas je verhaal, en wil je graag heel veel sterkte wensen met het verwerken van deze tegenslag! Neem je tijd! liefs, Timonneke