helaas 8 dgn overtijd en nu heftig ongi :S

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door joyce26, 11 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo meiden,
    was ik gisteren nog zo blij voelde nog niks van aankomende ongi en was 8 dgn overtijd en een licht posi test maar helaas werd gisteren me angst waarheid :S

gisteren middag met afvegen lichtroze ok dat komt wel vaker voor maar even daarna begonnen de krampen echt verschrikkenlijk en had het ijskoud nu nog steeds flinke krampen bloedverlies word ook meer en is nu ook echt rood verloor net al wat kleine stolseltjes :S:S

moet ik trouwens nu gewoon me langste cyclus aanhouden (28dgn) of moet ik die 8 dagen dat ik overtijd was erbij tellen dus 36 dgn?

2. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    dat is balen zeg!Veel sterkte en dan weer vol goedde moed de nieuwe maand in!

3. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Hey,

Wat vervelend voor je :( Ik zou nu de dag dat deze ongi begon aanhouden als begin dag en dan een cyclus van 28 dagen aanhouden. Als je al meerdere cyclussen hebt gehad hiervoor en die afwijkend waren dan kun je eventueel een gemiddelde berekenen.

Sterkte kan me voorstellen dat het een hele teleurstelling is na 8 dagen overtijd en een licht positieve test.

4. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoihoi dank je ja we gaan zeker vol goede moed weer beginnen als me ongi weg is jij ook succes he meid

5. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoihoi ik heb me banner ook weer op 28 dgn gezet omdat me cyclus nogal wisselt tussen de 21 en 28 dgn voor de zwangerschap van me zoontje was me cyclus netjes om de 28 dgn maar na me bevalling werd het tussen de 21 en 28 dgn dus dan hou ik dat wel gewoon aan.
    ja een teleurstelling was het ook wel maar ik kon niet geloven dat ik zwanger was want had nergens last van vorige maand ook een posi cb test maar vrijwel gelijk daarna begon ik te vloeien.
    wel had ik vorige maand ook echt kwaaltjes en nu dus niet maarwel die licht posi test en 8 dgn overtijd het mocht helaas niet zo zijn :( op naar de volgende ronde........

6. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Ik zal voor je duimen dat je de volgende ronde een positieve test hebt en die ook zo blijft ;)

7. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    hé balen zeg.... :(

Vind het lastig hoe je nu moet tellen, ligt er denk ik ook aan of je hiervoor altijd een regelmatige cyclus hebt gehad. Zelf had ik voorheen steeds cyclus van 32 dagen, sinds we proberen zwanger te worden wordt ie iedere maand langer... grrr :( en iedere keer maar hopen dat het misschien wel raak is...
    Maar ik hou nu gewoon een gemiddelde aan.
    Hopen dat we deze maand meer geluk hebben met z'n allen!

8. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    dank je wel meid :D wie weet hebben de pendels wel gelijk en mag het dan goed blijven gaan weet wel dat ik pas echt kan genieten als ik dan een echo zou hebben met een kloppend hartje maar denk dat dat voor iedereen wel zo is
    ik duim ook voor jou meid dat je snel zwanger mag raken en je dan 9 mnd later bevalt van een wolk van een beebje hihi

9. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoihoi na de geboorte van mn zoontje schommelt me cyclus tussen de 21 en 28 dgn dus hou maar gewoon 28 dgn aan dan zit ik wel goed (hoop ik )
    meid ik hoop dat jij ook snel zwanger mag zijn lijkt me ook moeilijk als ie elke maand langer word want dan krijg je idd hoop en dan toch weer de teleurstelling als het niet zo blijkt te zijn maar we gaan er voor met zn allen :D

Deel Deze Pagina