@KHZ..... ennnnnn???? Hoe was de echo!! @Destiiny 5 september...dus tja..tis daar melden..euhhhh je maakt niks kapot he @melisjuh pff dat is heftig inderdaad!! bahbah!! gecondoleerd! knuffel to ya all en fijn weekeinde!
Mooie echo gehad! Hartje heel duidelijk horen kloppen halve week vooruit gezet, zou neerkomen op 1 april haha
o wat een goed nieuws kzh!!! Zo schattig klein nog he op de echo. Op naar de volgende echo zou ik zeggen ! @hier: vanaf nu heerlijk vakantie! was ik wel aan toe haha. fijn weekend ook iedereen!
ja heel klein, zo bizar dat zo'n klein wezentje al zoveel doet met je lichaam! jammer genoeg pas 26 september want gyn gaat 3 weekjes op vakantie :< Fijne vakantie meis!
Ha dames...hie is het hier, nog steeds rustig ? Ik verwacht mn NOD op donderdag a vrijdag. Nou had ik voor de gein zondag een ovutestje gedaan (harstikke negatief)...MAAR gisteren opnieuw gedaan en werd ineens donkerder..hmm vreemd. Ik ben dus gistermiddag netjes toch maar zw-testjes wezen halen. Vanochtend getest > tot mijn verbazing een heel licht streepje + ovutest geeft nog donkerder aan. Zou het dan echt zo zijn? Ik heb namelijk naar mijn idee geen klachten + mn temp is vanochtend ook iets gezakt...pff kan niet wachten tot morgen!
Hier nog een foto nadat streepje ingedroogd is + ovutest foto (ik heb ze even ondersteboven gelegd, zodat je het verschil beter kan zien)
Aaaaaaaaaaah wat een geweldig nieuws!!!! Lieverd van harte gefeliciteerd!! Een licht streepje is een streep!!! Hou ons op de hoogte!! Spannend spannend!! :-D @ wow mooi de echo! Geniet geniet geniet!!!
Alvast een voorzichtige bedankje aan jullie ! Ik durf het namelijk nog niet 100% te geloven, juist omdat ik officieel nog voor mn NOD zit. Vanochtend weer getest trouwens, streepje gaf ongeveer hetzelfde aan (ook weer ovutestje gedaan en die geeft nu een donkerderer streep aan dan de controlestreep). Ik doe morgenochtend weer een test, maar die kan ik dan niet delen want daarna ga ik richting het vliegveld. Ik neem ook een testje mee op vakantie, mocht het dan ECHT zo zijn dan ga ik daar een mooie foto van maken a la dominicaanse stijl hihi Ik spreek jullie volgend weekend denk weer!
Hey destiiny, Dat is toch een streep?? Een zekere zichtbare zelfs..dan is het toch simpel 1 + 1 = gefelciteerd!! Snap je voorzichtigheid hoor!! mag ook echt wel!! Heel fijne vakantie..ben erg nieuwsgierig!! Komt hier ook heeeeel langzaam wel goed!!
@ desstiiny geniet van jullie vakantie samen! maar dat gaat vast helemaal goed komen@ @kzh heey mam hoe voel je je gaat alles goed verder? @clijntje hoe verloopt het nu allemaal bij jullie? zie dat 5 sept de laatste onderzoeken zijn wij gaan morgen voor de eerste keer naar mijn nieuwe gynocoloog in ziekenhuis genk spannend! hopelijk kan zij ons beter helpen dan de vorige gynocoloog. hou jullie op de hoogte!
@ melisjuh ; hier gaat ie prima! beetje misselijk en hoofdpijn als ik teveel doe, maar vind het niet zo erg.. hoort erbij he! gaan vandaag de knoop doorhakken over de combinatie test, van mij hoeft het niet maar mijn man twijfelt.. ben benieuwd wat ie beslist.. spannend meid! ik hoop het ook zo voor je! succes!!! @ clijntje ; succes woensdag!
@khz Lekker van genieten..van het moe zijn Bijzonder he...dat zwanger zijn..vind het zo fijn en leuk voor je! Tis alweer een maand! Wat is de combinatietest? Spannend dagje dus voor je!
ja, 10 weken gewoon al weer ;o en inderdaad, erg bijzonder combinatie test is bloedtest en nekplooimeting. Dan maken ze een kansberekening voor syndroom van down.
@melisjuh hoe was het? @khz wat is het geworden? @hier...pfff ben een brok spanning voor dat stomme ziekenhuis...slaat echt NERGENS op..maar de spanning is niet te houden! Bleggghhh zo genoeg gezeurd
@ clijntje ; is logisch toch meis! Wat gaan ze nu precies doen vandaag? Heel veel succes! Ennuh, mijn man gaat vandaag de test afbellen!
Wat goed..hij vond het ook niet zo een goed idee? Ze gaan kijken of mijn eileiders open zijn.. De laatste test... Maar ben bang dat ze dat niet gaan doen..en ons WEER naar huis sturen. Mijn man (en ik) gaat echt duidelijk maken dat we dat kluitje in het riet nu wel kennen en écht geholpen willen worden. Het is ónze wens niet die van het ziekenhuis. Dat we anders naar het buitenland gaan (voelen ons maar semi serieus genomen)...vind dat ook ergggg spannend..