@khz zat jij al in de MMM? We gaan ons best doen ben ik normaal niet zo goed in (voor mijzelf op komen )
Je heb een aantal onderzoeken gehad.. Had de laatste ronde clomid, om eisprong op te wekken voor samenlevningstest. Clomid werkte niet, maar ik wilde de cyclus afwachten.. Had er een goed gevoel bij
@kzh hebben jullie al een besluit genomen over de combinatietest. goed om te horen dat alles goed gaat @clijntje meis heel veel susses vandaag! het gaat om JULLIE KINDJE en laat jullie mening horen wij hebben ongeveer in de zelfde situatie gezeten. bij mijn gynocoloog hier in nederland hadden wij ook het gevoel dat wij niet serieus genomen werden. hier was ik klaar mee en ben naar mijn HA gegaan voor een doorverwijzing naar ziekenhuis in genk (belgie). hier zijn we gister geweest OMG hadden we veel eerder moeten doen!!! kreeg meteen inwendige echo, bloed werd geprikt van mij EN van mijn man was ook nieuw voor me dat ze bij de partner bloedprikken. en mijn man en ik wil ze dinsdag trg zien. dan krijg ik weer een echo want ze wil de eisprong in de gaten houden en mijn man moet zijn sperma inleveren. ook krijgen we dan de uitslagen van het bloed te horen. ze is heel vriendelijk en ben echt blij dat we naar belgie zijn gegaan!
Hey Melisjuhh Daar denken wij nu ook zeer sterk aan. Ik ben echt klaar met het gezeik bij ons ziekenhuis. Fijn om jouw ervaringen te lezen en super goed nieuws dat het gister zo goed gegaan is! Heel fijn...eindelijk schot in de zaak...ben benieuwd hoelang het gaat duren bij jullie!!
Hoi, Niet zo fijn, ze was totaal van ijs en mijn man zijn opmerkingen kon ze eigenlijk niet zo goed aan..ik krijg later (wanneer weet geen mens) en operatie voor check van de eileiders en baarmoeder! En ze wilt nu niet verder kijken...daarna kijkt ze verder wat en hoe dan! Beetje verdrietig en duimen voor een snelle ok!
Balen zeg schiet niet op.. Zo slecht! Moet je nu wachten tot er plek is op een wachtlijst of op je cyclus ofzo?
@ clijntje volg jullie hart! Nogmaals het is jullie wens niet dat van hun! Ik weet niet of jullie ver van belgie wonen? Ik was t zo zat hier in nederland ( ik wil niet zeggen dat ze allemaal slecht zijn) maar wij hadden net de pech maar vind t triest dat het hier allemaal zo moeizaam moet gaan, en dat je bijna op je blote knieen moet smeken voor onderzoeken (teminste bij ons dan) maar de gyn van belgie vertelde dat er zoveel nederlanders bij hun kwamen met de zelfde klachten...
@melisjuh we zouden in de buurt van 1 van de betere ziekenhuizen van NL moeten zitten, ze zitten vlak bij Duitsland en Belgie is (denk ik, ongeveer) 1,5 uur rijden..dus dat vinden wij ook meevallen. Naja dat frustreert ons ook, zij bepalen en niet wij..en ik word aangesproken op zaken waarvan wij denken..daar ligt het niet aan! Spannend Melisjuh...je gaat nu hard(er)
wij wonen 20 min van het ziekenhuis af maar goed al moest ik 3 uur rijden als we maar geholpen worden dat is het belangrijkste! ja er zit schot in de zaak gelukkig. hoop dat ze nu snel een oorzaak kunnen vinden waarom het zolang duurt want dat is zenuwslopend. meid we houden ons op de hoogte! en bedenk jullie maar goed fijn weekend allemaal!
Ola senorita's !! We zijn weer terug van de o zoooo mooie dominicaanse eiland....tjonge wat is dat toch weer snel gegaan allemaal, maar we hebben heel erg genoten! Nou de zwangerschap is toch echt een feit> afgelopen zondag getest en nu veel duidelijker!
welkom terug destiny! Leuk die foto! doet me denken aan onze laatste vakantie, daar maakte ze ook de mooiste creaties van vanalles en nog wat en nu genieten van het feit dat je zwanger bent!
@desstinny ja nu kun je er niet meer omheen hartstikke zwanger!! haha mooie foto! jammer dat de vakanties zo snel gaan he! ben je al bij een ha geweest? hoe voel jeje nu wel al last van de kwaaltjes?
thanks meiden!! Ik ben niet bij een ha geweest. Heb vandaag een afspraak gemaakt bij de verloskundige. Ik mag 'pas' 27 september, dan ben ik +/- 8,5 week zwanger (vreemd, want hun zeiden dat je na een miskraam al eerder mag komen). Tja qua kwaaltjes lijkt het veel op de vorige keer> wat sneller moe en gevoelige (.)(.)..verder eigenlijk nergens last van. Wat ik wel heel leuk vind trouwens: vorige keer was ik ongeveer gelijk op zwanger met een collega, we kregen toen ook rond dezelfde tijd onze miskraam. Vanmiddag hoorde ik van haar dat ook zij opnieuw zwanger is (9 weken), dus we lopen weer aardig gelijk op ! Hoest met jullie verder?
27 september pas?? Nja ff doorbijten dan he ook al kan je niet wachten he haha. Ooh wat leuk van je collega! Dat is wel heel toevallig he. Hier zit nu ook eindelijk schot in de zaak! Morge 2 de afspraak bij de nieuwe gynocoloog in genk wat een verschil met nederland! Nou we zullen zien waar t schip strand