hallo dames gister gister echo gehad eitje zag er mooi uit en kan ieder moment springen!! zaterdag 22 sept weer terug voor echo en voor de uitslag sperma van mijn man hou jullie op de hoogte!
@desstiiny grappig, van je collega! Lekker van je'kwaaltjes'genieten! Wel raar dat je zolang moet wachten, maar ga er vanuit dat zij weten wat ze doen!! succes meid
hoi dames, gister belde mijn zus ze is zwanger!!! maar ze vind het heel moeilijk voor mij. waren net 1 maand gestopt met de pil... zeker ben ik hartstikke blij voor ze want ik PEETTANTE en ik gun het het ze ook echt! en wil er voor haar zijn! maar ik heb het er wel nu even moeilijk mee...
@melisjuh jeetje wat een ongelooflijk nieuws zeg...super dubbel! Ontzettend gaaf dat je peettante gaat worden..zo bijzonder om dat te mogen zijn!! Daarnaast...klote, stom balen peieieieeeeiiieeep dat het bij jou niet zo makkelijk mag gaan als bij je zus! Ik snap je gevoel voor 100% (hier ook schoonzus 'spontaan' zwanger) Ik duim dat je haar snel hetzelfde nieuws mag gaan vertellen!! Dat gun ik je zo!!
@ clijntje wat een onzettend lief bericht! dank je. hebben jullie al een besluit genomen wat jullie nu gaan doen?
@ melisjuh : wat leuk dat je peettante word! Tante worden is zowieso heel bijzonder, peettante helemaal Logisch dat je het er even moeilijk mee hebt he! Hoop zo voor je dat het bij jullie oo snel lukken mag!
@melissjuh euh ff ego dan Ik heb een lacrscopie (volgende week) na behoorlijk conflict met het ziekenhuis (weer gelogen en onduidelijke verhalen). Deze wachten we af, ook omdat we dan in principe alle onderzoeken gehad hebben. We hebben ook indirect afgedwongen dat ze, na al het liegen, andere verhalen vertellen enz, wel in actie gaan komen wat betreft ons. We wachten dus de operatie van donderdag af, en dan de conclusie van de operatie om door te gaan! Dank voor je interesse Hoe is het met jou? Wat zijn de stappen nu van het buitenland? @khz alweer een echo gehad?
Wat is eeb laproscopie ook al weer? Gaan ze dan de eileiders bekijken? Wat ontzettend slecht dat het ziekenhuis zo met jullie omgaat! Echt erg! Nee, pas de 26ste.. Zo lang wachten nog Hadden a.s. Woensdag eigenlijk echo voor nekplooi meting maar die hebben we afgezegt, die willen we niet.
@khz het is 1 van de beste op dit gebied in Nederland, hahahahahahaha (anderen in de omgeving zijn ook lovend..nou wij niet meer!) Ja en de baarmoeder, door middel van een operatie, ipv een onderzoek via de onderkant, komt er een gaatje in mijn buik en gaan ze onderzoeken van bovenaf Pffff,,,duurrt langggggg wijze beslissing...een extra echo is natuurlijk leuk maar lekker met zo min mogelijk zorgen is ook wel leuk!
Nou dat is wel erg triest dan! Oke, nouja misschien worden ze er wijzer van.. Let's hope so! Inderdaad, dat had ik dus ook. 20 weken echo heb ik indicatie voor, die met ik laten doen in academisch ziekenhuis.. Dus als er echt iets mis is, dan hoor ik het dan wel
@clijntje heftig zeg!! nou idd afwachten tot volgende week donderdag duim voor jullie! idd echt erg hoe ze met jullie omgaan! niet te geloven alsof het om een pak suiker gaat... zaterdag de 22ste krijg ik weer een echo, neem aan om te zien hoe de eisprong gegaan is. knap wat ze wel niet allemaal kunne zien met een echo. ik zie er namelijk niks in maar voor hun is een een hele landkaart ook krijgen we die dag de uitslag van sperma. hopelijk is dat allemaal goed. verder (is stom van mij) heb ik nog niet gevraagd wat ze nog allemaal voor onderzoeken willen gaan doen. ben allang blij dat er nu iemand serieus naar kijkt. maar heb mijn vragenlijstje klaar liggen voor de volgende afspraak haha. @kzh oeeh spannend! aftellen dus. willen jullie weten wat het word?
Hey! Vandaag een conflict met mijn werkgever gehad (omdat ik vandaag en donderdag dus afwezig ben) en haar toegezegd dat ik donderdagmorgen toch kom werken. Vanochtend gebeld en te horen gekregen dat ik mij om 12.30 moet melden. Daarna een gesprek met de Anesthesist. Moet ik je bekennen...ik begin het spannend te vinden..gewoon wat gaan ze vinden..niks of juist wel of...pff Lief dat je er om vraagt