helaas al meer dan een jaar bezig om zwanger te worden wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door melisjuh, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    @clijntje heeeel veel succes morgen zal aan je denken! en zeker word het spannend! wij horen het wel!

2. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Zeker weten dat jullie het te horen krijgen hoor :)
    Het gaat nu met ups en downs...ik vind de operatie opzich niet eng..het gaat mij meer om de uitkomst (wat komen ze te weten...is het niet goed of juist wel en wat als...) dingen waar ik niks mee kan hoor, maar vind dat wel echt spannend :)

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Clijntje, succes meis! hoop op goed nieuws, wat jullie verder gaat brengen zodat jullie ook snel zwanger mogen zijn!

4. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Mmmm half 2 pffff langzaam ga ik m knijpen stom Haha

5. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    @ clijntje hoe is het gegaan??? ik hoor het snel xx

6. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Hoi hoi,

Pffff wat en nacht, gister is het goed gegaan! Niks kunnen vinden, dus dat is positief (waarom dan niet in verwachting hè) vannacht geel veel pijn gehad omdat ik opgeblazen ben en aan 1 van de 2 wondjes. Herkennen jullie vast wel!
    Ik heb wel n vraag, waren jullie erna echt ongesteld? Ik lijk wel ongesteld geworden gister! Dat was niet vertelt, mijn ei krijg ik dan denk ik ook niet deze maand!?
    Dank je wel voor t meeleven doet mij echt goed!! Thanks
    Hier langzaam opstaan, uurtje werken vanmiddag.

7. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Fijn dat er niks mis was! maar inderdaad, waarom lukt het dan niet he! :<
    vervelend dat je veel pijn hebt, hopelijk word dat snel minder..
    met je vragen kan ik je helaas niet helpen..

wat is nu het plan verder?

8. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Zeker goed nieuws, voelt wel n beetje dubbel..maar ben wel blij dat het niet onmogelijk is!

12 oktober voor gesprek terug komen en dan verder kijken.
    Onze insteek na het vorige gesprek is verder kijken MET hulp..dus IUI of zoiets.
    Want alleen lukt het nu al bijna 2 jaar niet en dat wachten is inmiddels pijnlijk en verdrietig aan het worden.

9. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Kan me voorstellen dat je het proberen en wachten zat bent,
    Hopelijk komen ze met een goede vervolgstap!

10. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    Hoi lieverds

Hier geen goed nieuws vandaag kregen wij in het ziekenhuis dte horen dat de sperma van mijn man heel slecht was gemiddeld moet rond de 20 miljoen zaadcellen hbben maar hij had er maar 6 miljoen waarvan weinig tot geen beweging te zien was.... Wat een klap zeg vlgnde week mort t opnieuw onderzocht worden is het dan weer slecht mogen we meteen beginnen met ivf

11. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Hey melisjuh,
    Wat een ongelooflijk slecht nieuws is dit zeg! Mega klap! 1 voordeel van naar het buitenland gaan is dat je hier nu achter bent! Ik ga duimen voor volgende week! Eerst nog op goed nieuws...anders doorstart en op naar ivf!

Heel erg dikke knuffel lieverd, denk aan je!

12. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    oh melisjuh wat een slecht nieuws! Hopelijk volgende keer toch een betere uitslag! :<

Wat vind je zelf van ivf? dat is wel even een flinke stap he?

hoe gaat je man er mee om? (mannen kunnen het vaak minder goed hebben als er iets bij hun niet werkt dan wij)

*knuffel*

13. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    Lieverds dankje voor jullie lieve berichtje!! Volgende week moet mijn man het inleveren en 20 okt krijgen we pas de uitslag.... Ng even wachten in spanning

Mijn man heft het hier heel moeilijk mee...
    Hij vind dat hij faalt en dat gaat me aan mijn hart! Maar gelukkig kunnen we er goed over praten gelukkig!
    Ik weet helaas dat het niet altijd makkelijk zal worden met ivf en kijk er dan ook heel erg tegenop! Maar wehebben weinig keus zo als het er nu uit gast zien bah het is nu even heel zwaar maar ook dit kunnen/ en moeten we samen aangegaan.

14. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Wat duurt dat lang dat je de uitslag krijgt! :(

Fijn dat jullie goedover deze dingen kunnen praten samen, is wel heel bijlangrijk als je zo'n traject ingaat!

15. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @melisjuh: tjonge meid, dat zal wel even hard zijn binnen gekomen! Inderdaad fijn dat je er wel samen over kan praten. Ik hoop voor jullie dat het met ivf wel mag lukken!

16. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @clijntje: fijn dat het goed is gegaan, maar inderdaad nog wel steeds die onzekerheid waarom het maar niet raak wil zijn!
    Is de pijn intussen al minder (je had toch 2 wondjes?).
    Ook voor jou hopelijk snel duidelijkheid!

17. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    @desstiiny de pijn is wel minder....de lucht zit iedere avond in mijn schouder, daardoor kan ik er niet op liggen en zit er een druk, en ik heb 1 grote blauwe plek (gevoel) bij mijn baarmoeder/buik, de wondjes trekken gelukkig al stukken minder inderdaad!
    :)

12 oktober terug en dan spijkers met koppen slaan...dacht ik zo! ;)

@melisjuh pfff dat duurt inderdaad wel erg lang. Maar als het inderdaad weer niet zo goed lijkt te zijn, gaan ze dan meteen zaad filteren voor IVF?
    Meisje...ik snap dat je er tegenop ziet...Dat is logisch!! Ik ga duimen dat het dan 'snel rond is' zodat je de kwaaltjes van de 9 maanden aan kan gaan ;)

Blijf praten met je mannetje, dat is zo belangrijk!!
    Wees trots op jullie zelf hoe jullie het nu samen doen!

18. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    @desstinny ja dit hadden we absoluut niet verwacht. ik was er heilig van overtuigd dat het probleem bij mij lag. mijn mam voelt zicht wel heel rot nu en het onderwerp ivf vind hij moeilijk zo had hij het niet voor zich gezien maar ook hier komen we uit!

@clijntje ik neem aan dat als de uitslag weer niet goed is, ze er wel meteen de beste zaadcellen uitpikken bespaart al weer een hoop tijd! maar ik moet vandaag nog bellen heb nog vragen. dan ga ik dat ook even navragen.
    ook voor jullie weer spannend 12 okt!! zal aan jullie denken!

19. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    hoi meiden, echo was goed! mooi hartje horen kloppen..
    voor de gene die willen, ik upload de echo daalijk in mn fotoalbum!

20. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Wat goed!!!! :)
    Lijkt mij zo super bijzonder, zo een hartje horen kloppen!
    Ik ga nu ff kijken in je fotoalbum!!

Deel Deze Pagina