helaas al meer dan een jaar bezig om zwanger te worden wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door melisjuh, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hmm ja, je zou denken dat ze alles goed hebben nagekeken..
    Heb je zelf het idee dat ze dat gedaan hebben?

Zijn je cyclussen tot nu toe wel constant?

Succes met de ovutesten, hopelijk geven ze je wat meer duidelijkheid..

2. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    nou, ik heb geen hsg gehad, dan zouden ze wel hebben gezien dat mn baarmoeder een afwijkende vorm heeft, maar ik neem maar aan dat de gyn gelijk heeft en het niet uitmaakt voor de vruchtbaarheid.

mijn cyclussen varieeren tussen de 28 en 35 dagen, uitzonderingen daar gelaten.
    ik heb al een keer een cyclusonderzoek gehad en daar zagen ze een duidelijke eisprong, wel laat, op dag 23 maar een eisprong was er wel en dat is het belangrijkste. zaad van mn man was goed, wel qua aantal aan het minimale van de normaal waardes maar verder alles goed.
    dus waarom het niet lukt???

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hmm frustrerend! :(
    Dan zou je inderdaad zeggen dat het gewoon zou moeten lukken..
    Maar bij onverklaard verminderd vruchtbaar (zo heet dat dan toch?) kunnen ze toch ook wel iets van hulpnaanbieden?
    Maargoed, hopelijk lukt het dit jaar nog puur natuur..

Misschien vind je dat wel HELEMAAL niks, maar ik ken een aantal mensen die bij een alternatief genezer zijn geweest voor vruchtbaarheids problemen.. Bio-resonantie bijvoorbeeld?
    Wie weet ligt dat je wel en brengt het jullie een stapje verder?

4. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Hoi Senna,

Welkom hier! Waarom niet de MMM. Je kan toch aangeven dat je niet weer wilt wachten...hoe meer je uitlegt hoe beter ze het (waarschijnlijk) snappen. Het gaat om jullie wens niet om wat zij willen!
    Sterkte en welkom!!

@desstiiny ik denk morgen aan je! Heel veel sterkte!!

@hier afgekapt...teveel eitjes..te bang voor een meerling...wisten dit al ff..maar moest het even verwerken geloof ik..

5. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ clijntje : balen :( had je 50 mg clomid?
    En wanneer kunnen jullie weer verder?

6. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    duimen op geen cysten enz :( en dan volgende maand..
    Nee het gemiddelde 100 dus :( 1 voordeel we kunnen nog 1 stapje terug :)
    is alleen zo vervelend als je anders hoopt

7. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Oh gelukkig dat je volgende maand weer verder kunt! Je hoort ook wel eens anders :s
    Ik begon met 50, juist om die reden.. Hopelijk dat 50 het wel voor jullie doet!

8. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    clomid; das toch om de eitjes te laten rijpen he? balen als er overstimulatie is, vriendin van mij had ook clomid, vandaar dat ik het een beetje weet.

mmm; manlief wil het op de natuurlijke manier liever doen zeg maar. tja aan de ene kant wil ik dat ook , maar aan de andere wordt ik ook ouder en wil ik het leeftijdsverschil niet te groot hebben. maar goed de mmm in wil niet zeggen dat het dan wel lukt en ook dan ben je weer zo een half jaar verder... tja dilemma. eerst dit jaar nog maar eens afwachten, misschien een leuk kerstcado? haha

9. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    @senne999 van harte welkom! hehe schiet ook niet op bij jullie als ik het zo lees.... nooit er over nagedacht om ook eens naar een ander ziekenhuis te gaan? dat was bij ons het probleem na een jaar proberen zonder resultaat hebben wij een doorverwijzing gekregen om naar het ziekenhuis te gaan mijn man heeft 2 keer zijn sperma in moeten leveren de 1ste keer was niet goed de 2de keer was het iets beter en volgens de gyn konden wij prima natuurlijk zwanger worden en ze gooide het probleem bij mij omdat ik toen iets flinker was werd gezegd dat het daar aan lag.... we kwamen geen stap verder na 5 maanden besloten wij om naar het ziekenhuis in genk te gaan (belgie) nou daar werd het roer omgegooid! het probleem ligt wel degelijk bij mijn man hij heeft spataderen in de teelballen (nooit van gehoord dat je die daar ook kon krijgen) maargoed de eerste uitlag was 6 miljoen zaadcellen met weinig tot geen beweging en de 2de uitslag 4 miljoen.. bij mij was alles in orde zoals het moest zijn natuurlijk zwanger raken is voor ons uitgesloten inseminatie ook en komen nu meteen in aanmerking voor ivf... dat was toch wel even slikken en een klap in ons gezicht.. begin december krijgen wij onze eerste poging spannend! maar wil ermee zeggen dat ziekenhuizen er ook wel eens naast kunnen zitten nou hoef dat niet perse in jou geval ook zo te zijn maar je weet maar nooit

10. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    @desstiiny ik denk aan jou sterkte vandaag!!
    @clijntje balen zeg! hopelijk kunnen jullie volgende maand weer verder ik ga voor jullie duimen!!

11. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    melisjuh; ohjee spataderen in de teelballen, nooit van gehoord, maar goed dat je dan naar een ander zkh bent gegaan. spannend hoor, de eerste ivf binnenkort. lijkt me ook wel een slopende periode.

bij mij hebben ze een cyclus gevolgd, 2x bloedgeprikt en mn man heeft zn sperma na laten kijken. ze zeiden dat als ik toen binnen een half jaar niet zwanger was ik een kijkoperatie zou krijgen.. ik telde toen wel binnen het half jaar aan. maar ze zeiden toen dat ik boven de 35% kans zat om nog zelf aan te tellen en dat ze dan eigenlijk niet 'ingrijpen'. of je moet dan een 1 jaar verder zijn, dan is de kans verminderd en zouden ze wel naar iets kunnen gaan kijken. maar goed toen was ik natuurlijk 28, nu ben ik bijna 33.

heb vanaf maandag ovutesten gedaan maar nog steeds een verwaarloosbaar licht streepje dus nog geen ei te bekennen, zul je zien dat ik nu weer een lange cyclus heb, dan gaan die sticks er flink doorheen.

12. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    ha meiden,

ik ben weer terug vanuit het ziekenhuis. Was vantevoren heel gespannen, maar ben heel erg goed opgevangen door iedereen. Ben zelfs lachend (ja het waren 2 mannen die lollig deden toen ze mij onder narcose brachten) in slaap gevallen. Ook heel relaxed weer wakker geworden (had ik niet verwacht). Alles is gelukkig goed gegaan, alleen nu dan het vloeien nog. Voor de rest voel ik me nog een beetje vreemd qua emoties, dus ik ben benieuwd hoe het morgen zal zijn.

13. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    @ desstiiny
    heey lieverd wat fijn om te horen dat je goed bent opgevangen en dat alles goed is gegaan. gaat het een beetje met je? en wat gaat er nu verder gebeuren? ik leef met jullie mee wat kan het leven vaak hard en oneerlijk zijn!! dikke kus!

14. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Momenteel heb ik na de curretage weer een emotionele terugval, maar dat was te verwachten. Het verwerkingsproces is nu echt begonnen en nu moet ik accepteren dat het echt voorbij is.

Over 6 weken (18 december) heb ik sowieso een nagesprek/controle bij de gynaecoloog. A.s. maandag moeten mijn man en ik nog bloed laten prikken voor ons chromosomen-onderzoek, maar ja die uitslag komt dan pas over 3 maanden, dus dat zou pas ergens rond februari worden.
    Voor de rest is het afwachten hoe mijn cyclus zich weer gaat oppakken (ik hoop dat deze meewerkt).

Hoe is het hier verder?

15. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    @desstiiny; fijn dat de 2 mannen je een beetje op andere gedachten konden brengen. blijft toch een niet leuke gebeurtenis. hoop dat je het een plaatsje kan gaan geven de komende tijd. tis niet niks he.
    3 maanden wachten voor de uitslag? dat duurt lang.. pfff
    hoop iig voor je dat het vloeien snel stopt en je cyclus weer snel normaal is.
    ik heb na mijn curettage ongeveer 2,5 week gevloeid en had daarna weer een normale cyclus.

hier nog steeds geen ei in zicht als ik de ovutesten mag geloven.

16. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ desstiiny ; Heel veel sterkte met het verwerkingsproces meid, neem alle tijd die nodig is en doe het zoals het voor jou goed voelt! Is niet niks meid..

Jeetje wat duren die uitslagen lang zeg :eek: bah!
    succes meis!
    *dikke knuffel*

@ senna ; ook vandaag nog geen donkerder streepje?

@ hier ; Ik heb niks om emo over te zijn, maar mijn lichaam vind van wel.. vreemde hormonen.
    T is net of de rem er af is, en alle emoties gewoon lekker de vrije loop hebben.
    Gelukkig ben ik nooit echt de makkelijkste geweest en kan mijn man er goed mee omgaan :p

17. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    @desstiiny hoe voel jeje lieverd ?

@senne enne ondertussen al een ei??

18. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    vrijdag middag was de test ietsjes donkerder, maar zaterdag was hij was echt positief. we hebben het donderdag/zaterdag/zondag gedaan, zou vandaag dan ook nog 'moeten' of heeft dat geen zin meer?

@kzh; tja hormonen doen veel he, haha. bijna de 20weken echo zie ik, spannend hoor.

19. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Fijn dat je je ei gevonden hebt!
    Doe waar jij je fijn bij voelt! wij hebben tot 2 dagen na de posi test geklust.. dat vond ik een fijn idee, had ik het idee dat het niet kon missen

20. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @senna: nou je klustiming is naar mijn idee perfect. Had zelf 1 dag na positest nog geklust. Hopelijk goed nieuws voor je rond je nod :)

@melisjuh: Hier gaat het redelijk. Alleen wel vreemd iets> bloeding leek af te nemen, maar vandaag had ik ineens weer lichte kramp en verloor nu weer helder bloed (niet veel), baal ik wel van want ik wil gewoon dat het stopt zodat we verder kunnen.

@kzh: tjonge, inderdaad bijna je 20 weken echo, al enige spanning voelbaar of heb je daar niet zoveel last van :)

Deel Deze Pagina