helaas al meer dan een jaar bezig om zwanger te worden wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door melisjuh, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik kijk er eigenlijk naar uit, dan kan ik alle laatste restjes angst loslaten!
    Maar denk dat de spanning donderdagavond wel toeslaat hoor :p

Hoe gaat het met jou?

2. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @kzh: hmm dat is inderdaad een mooi moment om het laatste stukje angst los te laten :) ...komt vast goed :D!

@hier: Ik schreef gister even snel dat ik meer helder bloedverlies kreeg en lichte krampen. Ik herkende ineens de signalen weer van mn vorige miskraan en ja hoor..gisteravond en vanochtend is er nog wat (rest) weefsel gekomen. Kramp en bloeding is nu weer afgezakt, dus hopelijk was dat het laatste. Voor de rest doe ik rustig aan, zit ook nog thuis. Ga maandag weer proberen om de draad weer op te pakken (werk enzo).

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Destiny : hopelijk is het nu klaar met bloedingen enz en is alles schoon.. "Geniet" nog even van je rust, ben extra lief voor jezelf!

4. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    @desstiiny ik hoop voor je dat het nu voorbij is en jullie verder kunnen!
    @hier gister mijn baarmoeder onderzoek gehad en alles was goed!! wij zijn klaar voor ivf!! had alleen even flinke kramp maar dat was ook weer heel snel weg.
    26 november het ivf intake gesprek en dan is het wachten op mijn regels en kunnen we aan de slag! ik vind het nu heel spannend worden allemaal!!

5. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Fijn dat alles in orde was en jullie nu voor IVF kunnen! Spannend!!!

6. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    ja het is heel raar nu. ik besef nog steeds niet dat het nu wel heel dichtbij is. en aan de andere kant ben ook bang. stel het lukt niet meteen (en die kan bestaat!) zal dat me wel weer even uit het veld slaan. maar goed we hopen op het beste!

7. Louise5

Louise5 Nieuw lid

20 nov 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Weet niet of ik bij de goede groep zit.
    Mijn vriend en ik zijn nu 2,5 jaar bezig om een kindje te krijgen. Afgelopen zomer 3x iui behandeling gehad zonder resultaat! Vorige week kijkoperatie gehad en alles was goed.
    Nu moeten wij zelf beslissen of wij verder willen gaan met behandelingen of niet. Wat zijn jullie tips?

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Je zit hier goed, welkom! Alle meiden hier zijn lang bezig om zwanger te worden, en ik ben ook een tijd bezig geweest maar gelukkig is het bij ons inmiddels gelukt!

Wat is het voorstel, Verder met IUI?
    Wat zijn jullie afwegingen?
    Ik zou zo geen reden zien om nier verder te gaan met IUI, al kan ik me voorstellen dat je misschien een pauze zou willen inlassen om even geen gedoe te hebben..

Hoe gaat het met de andere dames?
    Clijntje, hoe gaat het met jou? Al even niks meer van je gelezen..

9. Louise5

Louise5 Nieuw lid

20 nov 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja nog een aantal keer iui. Maar als wij verder willen met IVF kan dat ook!
    Denken zelf aan iui.

Jij via behandelingen zwanger geworden?

10. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Oke, wel heel fijn dat jullie zelf de keuze krijgen!
    Ik zou zeggen, doe wat goed voelt voor jullie.
    Hebben jullie nog vertrouwen in iui? Dan dat gewoon doen!

Bij mij lag het wat anders, ik mocht een tijd lang niet zwanger raken wegens ziekte van lyme en behandeling..
    Alleen daar kwamen we pas achter toen we al een paar maanden bezig waren.
    Mijn cyclus was een rotzooitje (waarschijnlijk mede door de lyme en een aantal overtollige kilo's)
    Uiteindelijk zijn we tijdens de onderzoeken na een clomid behandeling die bestemt was voor de samenlevingstest zwanger geworden.

11. Louise5

Louise5 Nieuw lid

20 nov 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké. Jeetje ziekte van Lyme kun je goed ziek van zijn! Is dat nu wel uit je lichaam? Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Bij de eerste 3 iui had ik zelf niet 100% vertrouwen, heeft denk ik te maken met dat het al zo lang duurt! Maar ik denk dat wij die behandeling wel weer gaan proberen, moet positief leren denken ;). Weet nu ook dat er niks in de weg zit!

12. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ja, dat was geen pretje! Liep er al 8 jaar mee rond, dus heeft flink wat schade gedaan.
    Nu is het gelukkig helemaal uit mijn lichaam, en na groen licht van de internist zijn we er voor gegaan :)
    dankjewel!

Ja elke keer als het niet lukt is een keer teveel voor je gevoel natuurlijk.
    En zeker als je zolang bezig bent..

Ja dat is lastig he, positief blijven denken.. maar wel heel belangrijk!
    Ik hoop dat je snel een succesvolle IUI zal krijgen!
    enig idee op welke termijn jullie verder kunnen met de behandelingen?

13. Louise5

Louise5 Nieuw lid

20 nov 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker dat het dan nu uit je lichaam is!!

Wij kunnen beginnen wanneer wij willen. Heel misschien beginnen we volgende maand, ben nu nog aan het bijkomen van de kijkoperatie! Anders in het nieuwe jaar, maar het kan mij niet snel genoeg gaan ;)

14. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Kan me voorstellen dat je er zo snel mogenlijk weer voor wilt gaan!
    heel veel succes alvast :D

15. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    louise; pff ook al lang bezig zeg,, ik zit niet in de mmm dus kan je daar niet echt mee helpen, maar wellicht dat je nog 2 of 3x iui kan doen? en daarna verder kijken als jullie dat willen?

hier zondag of maandag mn nod, ga zaterdag ochtend een test doen omdat we savonds een feest hebben en ik geen alcohol wil drinken mocht ik zwanger zijn.
    heb nergens last van dus het kan nog alle kanten op gaan.
    hoop echt zo dat het raak mag zijn!!

de test ligt al in huis dus ik hoop dat ik me kan inhouden. haha. . ik mag wel aandelen krijgen van sensitest voor alle testen die ik heb verslonden :)

16. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Spannend weer senna! Hopelijk de laatste test die je gaat doen! ;)

17. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Lieve meiden,

Welkom nieuwe meiden!

Hier: even een zware maand gehad met minder leuke dingen. Vandaag de uitslag of er een cyste in mijn baarmoeder zat nav de veeeel te veel eitjes! Gelukkig...niet! We gaan morgen weer aan de Clomid, nu maar de helft voor de zekerheid!
    Ronde 2 is gestart! We duimen!

Lieve KHZ hoe gaat het met je?? Hoe gaat het met de kleine in je buik?? Hoe voel je je??
    Lieve melisjuh...spannende tijden!!! :) ik wens je heeeeel veel plezier volgende week! we mogen weer samen naar het ziekenhuis!
    Lieve Desstiiny hoe gaat het met je meisje? Is alles ok?? Ik denk veel aan je!

Liefs

18. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Dikke knuffel voor jou clijntje! Fijn dat er geen cyste zat!
    En heeeeel veel succes komende ronde! Spannend!!!

Hier gaat het goed! Mijn buik groeit flink (fotos in mijn album) en ik voel al regelmatig beweging :)
    20 weken echo was helemaal goed dus dat is ook een geruststelling!
    Verder geniet ik van het zwanger zijn, wat volgens mij een stuk makkelijker is als je er zo lang naar uit hebt moeten kijken!

19. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    wauwww wat een ontzettend mooie buik!!
    En een geweldige kinderkamer!!
    Wat goed dat je lekker aan het genieten bent!
    Heerlijk om te doen lijkt mij!!
    Meis het is je zooo gegund! Super blij voor je! :D

20. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @clijntje: Goed nieuws dat er geen cyste zat, op naar ronde 2 en hopelijk zal het dit keer raak zijn...we blijven duimen!

@kzh: wat fijn dat je 20 weken echo goed was, weer een mijlpaal gehaald zeg ik dan maar :)!...je begint inderdaad al een buikje te krijgen, gaaf hoor en een leuke kinderkamer :D!

@melisjuh: inderdaad spannende tijden..enneh veel plezier next week!

@nieuwe-meiden: welkom ;)

@hier: nu precies 2 weken geleden dat ik de curettage had. lichaam wil toch nog niet helemaal meewerken (af en toe ineens nog wat bruinverlies). Vandaag een testje ertegenaan gegooid. Deze gaf nog een zeer lichtroze streep aan, ene kant jammer..maar goed het ziet ernaar uit dat het de goede kant op gaat. Hopelijk is eind de week zowel dat bruinverlies en het hormoon geheel verdwenen, want ik wil weer zwanger worden ..pfff. Voor de rest gaat het eigenlijk best goed. Maandag halve dag weer gewerkt, was confronterend maar was nodig om die 1e drempel te overbruggen..ach ja :)

Deel Deze Pagina