helaas al meer dan een jaar bezig om zwanger te worden wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by melisjuh, Jun 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. melisjuh

melisjuh Actief lid

Nov 14, 2011
    166
    0
    0
    geleen
    hallo lieverd!
    @ nieuwe meiden welkom! :D

vandaag hadden wij ons ivf intake gesprek en het goede nieuws is dat ik vandaag ongesteld geworden ben en dat houd in dat we vandaag ook gestart zijn met spuiten!! ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik ongesteld ben geworden!! want deze week was de laatste ronde dat ze starte met ivf daarna is er een stop ivm kerst en nieuwjaar. het word nu zo spannend!! volgende week woensdag waarschijnlijk al de eicelpunctie. dat wou ik jullie even laten weten :d en rond 19 dec kunnen we testen of het gelukt is ik hou jullie op de hoogte!! xxx

2. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    1,156
    99
    48
    @melisjuh: ...tjonge het klinkt bijna alsof het zo heeft moeten zijn :)!..wat ontzettend fijn dat je nog mee kan doen met de ivf ronde en nu maar hopen op een positief resultaat de 19e :D!

@hier: rustig aan eigenlijk. Helaas zie ik nog steeds een zeeeeeer licht streepje op de test. Vraag me eigenlijk een beetje af op hoeveel hcg ik dan nu zit. Gelukkig is het bruinverlies intussen echt over gegaan, dus dat is dan wel weer een goed teken. pff ik ben de geduldheid zelfe, maar met dit wordt het wel steeds moeilijker.

3. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    1,156
    99
    48
    goh moest ineens ff beetje lachen...keek zo naar mn banner en ALLES staat precies op 2!!!

4. clijntje

clijntje Bekend lid

May 13, 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    @desstiiny grappig, maar tegelijk ook stom!

@melisjuh Wauw wat n goed nieuws! I Ik ken t gevoel van ongesteld worden en dan n feestje hebben... haha dat had ik ook! Fijn dat je start, zou super zijn als t tegelijk ging lukken bij ons!

@hier vandaag laatste clomid geslikt en donderdag naar het ziekenhuis, doodeng/spannend enz.

Knuffel kanjers

5. kzh

kzh Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,465
    0
    36
    Gelderland
    melisjuh ; super! :D ik ga zo hard voor je duimen dat dit jullie een mooi wondertje gaat opleveren! echt fijn dat je nu nog net even voor de stop terecht kan!

@ destiny ; fijn dat bruinverlies over is! Volgens mij kan dat best wel even duren voordat het HCG uit je lichaam is.. hopelijk schiet het op!

@ clijntje ; Heb je last van de clomid? Hopen dat je donderdag al wat mooie eitjes hebt! succes!

@ hier ; weekendje weg geweest, en natuurlijk wordt ik net voor het weekend ziek. :<
    Dus zaterdagnacht om 2 uur naar huis gereden omdat ik geen lucht meer kreeg en mn astma puffers thuis had liggen (heb mn puffers al een tijd niet meer nodig gehad) Volgende ochtend naar de weekendarts, een oorontsteking en een luchtweg infectie. BAH!
    Nu antibiotica, amoxiciline (wat mag met zwangerschap)
    Maar voelt toch niet fijn om mn lichaam vol met troep te stoppen, dus hopen dat ik snel beter ben!

6. melisjuh

melisjuh Actief lid

Nov 14, 2011
    166
    0
    0
    geleen
    hooooooi allemaal bedankt voor jullie lieve reacties! nu is het echt begonnen hihi.
    @clijntje oooeeeeh voor jullie nu ook heel spannend ik ga voor jullie duimen!!! wanneer weten jullie ongeveer of het gelukt is ja of nee ? spannend he
    @desstiiny ben blij voor je dat het bruinverlies nu echt over is!! hoe voel jeje verder? wat zijn nu de volgende stappen?
    @kzh oooh dat is balen zeg!!!! ik hoop voor je dat je weer heel snel de oude bent want die troep in je lijf is idd niks..

7. clijntje

clijntje Bekend lid

May 13, 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    lieve kanjers!

@khz wat balen zeg! Ik hoop dat je je snel wat beter voelt!! en dat het snel niet meer nodig is...is toch n naar idee als je zwanger bent.

@desstiiny hoe gaat het nu met je? 'Fijn' dat het lichamelijk achter de rug lijkt te zijn..maar je emoties?

@melsjuh ja ja..we zitten in het zelfde schuitje (bijna)

wij horen donderdag of er genoeg van de eitjes zijn. Daarna start voor ons de echte spanning...(we gaat er voor het gemak stiekem vanuit dat het goed is)
    Zijn 'gelukkig' ook bezig met een verhuizing :) we hebben n huis gekocht en paar weken geleden de sleutel gekregen..wel een lekkere afleiding ;)

Lieve knuffel lieve dames!

8. kzh

kzh Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,465
    0
    36
    Gelderland
    Spannend hoor! :D

Wat leuk clijntje, een nieuw huis! Vond het heerlijk om te verhuizen, kan niet wachten tot de volgende verhuizing haha..
    Moeten jullie veel doen?

9. clijntje

clijntje Bekend lid

May 13, 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Heb btw weinig last van de clomid (vind ik :D)

Euhh nieuwbouw..dus nieuwe vloeren, keuken, muren en alles nieuw..nieuw..nieuw.. :D heeerrrrrrlijk!!

10. kzh

kzh Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,465
    0
    36
    Gelderland
    Oh fijn dat je geen last van de clomid hebt!
    Leuk! Wij hebben een oude woning maar alles gestript en vernieuwd, vond het heerlijk om elk stukje huis helemaal naar mm eigen smaak te maken

11. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    1,156
    99
    48
    @kzh: ai wat een pech voor je en dat inderdaad precies met je weekendje weg! Hopelijk slaat de medicatie snel aan!

@clijntje: Ik ga duimen dat je donderdag genoeg eitjes hebt!! O wat leuk een huisje, dat is de ideale afleiding haha :D! Heel veel succes ermee.

@hier: de emoties komen en gaan. Soms kan ik uit het niets ineens weer even janken (en soms is de gedachte aan de miskraam geeneens de aanleiding), maar afgezien van dat gaat het emotioneel steeds een beetje beter en merk ook dat ik het nu echt een plekje aan het geven ben. Ook kijk ik vol spanning alweer uit naar mn volgende ronde..want wat gaat mn lichaam doen? Ben intussen weer aan het tempen en deze is tot nu toe netjes (36.6 graden), dus dat is weer stabiel. net weer een testje ook gedaan en streepje is met blote oog onderhand niet meer te zien (als het goed is meet de Kvk test toch pas vanaf 20 hcg?, dus dan zal ik er denk wel al onder zitten toch?).
    Natuurlijk heb ik ook nog de na-controle, maar ja die is natuurlijk pas 18 december. Ik zou die dag eigenlijk ook is mn cyclus willen bespreken met de gyn. Ok, ik mag niet klagen want zwanger worden kan ik, maar mn cyclus is nou niet bepaald regelmatig en het kost mn een vermogen elke keer met die ovutesten. Om alleen te tempen heeft geen zin, want dat gaat me opbreken (aangezien het elke dag om dezelfde tijd moet). Ik merk wel dat mn ei pas 'erg' laat is. Nou vroeg ik mij af of je daar ook iets voor zou kunnen krijgen?

12. kzh

kzh Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,465
    0
    36
    Gelderland
    @ destiny ; Ik hoop dat je lichaam weer snel klaar is voor een zwangerschap, en dat deze nu eindelijk eens goed mag verlopen! Tis je zo gegund!

Clomid zou je eisprong kunnen vervroegen, misschien dat ze je dat wel willen geven..

13. kzh

kzh Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,465
    0
    36
    Gelderland
    Clijntje ; groeit er al iets?

14. clijntje

clijntje Bekend lid

May 13, 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Wiehoeoeoeoe goed nieuws! Na donderdag n niet zo fijn gesprek en onderzoek te hebben gehad moest ik vandaag terug komen! Nu hadden ze geweldig nieuws as maandag krijg ik de inseminatie! Net pregnyl gespoten en maandag ochtend zwemt er van alles heel hard naar mijn eitjes! Super spannend!
    Gelukkig heb ik morgen afleiding, dan gaan we verhuizen, Hihi allemaal lekker samen :)

15. kzh

kzh Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,465
    0
    36
    Gelderland
    Helemaal super clijntje!
    Heel veel succes vandaag! Ik duim heeel heeel heeeel hard voor je :D:D

16. melisjuh

melisjuh Actief lid

Nov 14, 2011
    166
    0
    0
    geleen
    @clijntje
    ooooooh super!!!!! hoe is het je gegaan?? ik zit nog in spanning de eitjes zijn nog aan de kleine kant heb vamorge een echo gehad. de dosering van mijn spuiten is nu verhoogt. woensdag moeten we terug en dan krijgen we te horen wanneer de punctie gaat plaats vinden of a.s vrijdag of volgende week maandag super spannend!!! en mag nog steeds niet klagen heb nergens last van behalve een gevoelige blauwe buik haha

17. clijntje

clijntje Bekend lid

May 13, 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Hier. .... gaat het goed, alleen veel krampen in mijn buik en rug, dat maakt mij onzeker stom hè! We zitten sinds gisteren in ons nieuwe huis, dus de kleine is zo intens welkom!

@melisjuh Ow wat spannend en wat ongelooflijk goed z zeg. Ik ga duimen voor je... spannend om zo in het ziekenhuis te zijn hè.

Dank voor het duimen dat doet mij heel erg goed!

Liefs

18. melisjuh

melisjuh Actief lid

Nov 14, 2011
    166
    0
    0
    geleen
    @clijntje wat fijn om te horen dat het goed gaat! oooh heerlijk he geniet maar lekker van jullie huisje. wij hebben anderhalf jaar geleden een huis gekocht en geniet er nog iedere dag van.

nou even een update de emoties hebben de overhand gekregen ik herken me zelf niet meer ik word er gek van! ik denk overal te diep over na! en dan denk ik ben ik nou gek aant worden! er hoeft maar iets te gebeuren en ik barst in huilen uit! komt het nou echt door de spuiten?? of is de grens nu bereikt door alle spanningen van de afgelopen 2 jaar .... ik weet het even niet

19. kzh

kzh Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,465
    0
    36
    Gelderland
    Ook spannend voor jou melisjuh! :D
    ennuh, dat had ik ook van de clomid :p haha was echt een emotioneel wrak..

@ clijntje ; Blijf positief meid! Richt je lekker op jullie nieuwe huisje komende weken, is een mooie afleiding..

20. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    1,156
    99
    48
    ooooo spannende tijden weer voor jullie meiden!!! Hopelijk met goed resultaat!! Ik ga hard meeduimen :)

Nou ik heb ook weer een nieuwtje> vannacht ben ik tante geworden van een nichtje.
    Leuk om te horen, want sinds haar 12e week had ik al het vermoeden dat het een meisje zou gaan worden. Ik kan het helaas nog niet gaan bewonderen, aangezien ik momenteel last heb van een virus :(

Nadeel van het virus> ik ben weer aan het tempen en hierdoor schiet ie ineens alle kanten op..hoe vind ik nou mn ei..grrr

Share This Page