helaas al meer dan een jaar bezig om zwanger te worden wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door melisjuh, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @kzh: ik ben 23 en een half jaar oud en was net 22 toen ik stopte met de pil, daarom had ik dus naar mijn idee veel geduld ;)! Maar inderdaad 26 is ook nog jong.
    Ik heb altijd gezegd dat ik voor mn 25e een eerste kindje zou willen hebben...ben dus heel benieuwd of dat gaat lukken, want de maanden vliegen voorbij!

@mamsiem: dank je voor je bemoedigende woorden :)!

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Dat zei ik ook destiny :p vond ik wel een mooie mamaleedtijd :p
    Maar nu hoop ik dat het gewoon niet te lang duurt, ga geen verwachtingen meer stellen..

Waar zit je in je cyclus?

3. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    haha ja dat leek ons dus ook :p! Ik heb niet veel verwachtingen ook meer, maar wel 1 kleintje. Ik liep echt zo goed als gelijk op met mijn schoonzus (daar gaat alles wel goed mee). Het kindje wordt dus rond het tijdstip geboren waar ik uitgerekend was. Stiekem hoop ik dus dat ik voor die tijd (en dat is dus eind het jaar) zwanger ben, want anders is die confrontatie best wel hard denk ik.

Ik zit trouwens vandaag op dag 13 van mijn cyclus. Ben alweer aan het testen met ovusticks, maar ik geloof nog niet dat er een ei aan zit te komen.
    Op welke dag zit jij van je cyclus?

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Oh dat is wel even moeilijk dan ja.. Jeetje.

Oke, zie dat jouw cyclus ook wat omregelmatig is, extra moeilijk om je ei te vinden dus..
    Succes! :)

Ik zit op dag 11, heb morgen weer een meting.
    Heb geen idee of de clomid is aangeslagen..
    Hopen dat er morgen iets te zien is :)

5. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Ja het is wel wat lastig te vinden, maar gelukkig heeft tot nu toe de ovusticks me zeker geholpen om het ei te vinden.
    Maar ik zie dat jouw cyclus echt op en neer springt, dan lijkt die van mij bijna regelmatig alleen dan wel lang.

O we zitten dus bij elkaar in de buurt met de cyclus!
    Wat gaan ze dan eigenlijk meten, je follikels ofzoiets?
    Ik hoop het voor je dat ze iets zien.

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ja klopt, geen pijl op te trekken :p heb ooit een hele rits ovutesten aangeschaft maar was niet te doen..

Ze kijken met een inwendige echostaaf of er een ei zit en hoe groot die is enzo.

7. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    o je ei!! nou dan hoop ik helemaal voor je dat ze iets zien en datie dan snel mag springen :)!

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik hoop t ook!
    Mij ovutest net was ook verschrikkelijk licht, dus moet geduld hebben!
    Maar zou wel leuk zij als we rond de zelfde dag ei krijgen en mogen testen :p

9. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @kzh: als het goed is had je vandaag een meting, hoe is het gegaan?
    vandaag leek mn ovutest trouwens wat donkerder te worden, dus ben benieuwd!

10. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Niet zo goed.. Konden geen goede echo maken doordat mn eierstok weer verstoppertje aan het spelen was.
    Hij ligt niethelemaa waar die liggen moet.
    Heb bloed moeten laten prikken zodat ze kunnen kijken hoever ik in mn cyclus ben.
    Vrijdag weer terug..

Aan de klus dus jij! :p

11. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    he bah dat is balen zeg! Nu weet je nog niks :(.
    hopelijk vrijdag dan wel beter nieuws :).

Euhm ja flink aan de klus voor de zekerheid...helaas istie nu nog niet thuis :p.

zou wel fijn zijn trouwens als ik echt aan het begin van mn Lh piek zit, dan zou het betekenen dat de teunisbloemolie waarschijnlijk helpt (ben deze cyclus ermee begonnen). Vorige cyclus was +/- 43 dagen, dus zou dan ineens een stuk gezakt zijn....maar goed, ik moet niet te hard van stapel lopen.:D

12. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    jaaa, ik hoop t ook :<
    ga zelf maar even door met ovutesten, voor de zekerheid..

Goedzo! :) even geduld hebben he haha
    dat zou super zijn natuurlijk! ben benieuwd of het gewerkt heeft

13. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Even een copy paste berichtje.. Ben nog steeds geen pro met typen op de ipad :p

De bloedtest wees uit dat er nog geen activiteit is..
    Mijn eigen gyn kon links wel vinden, beetje vreemd.
    Maandag terug, en dan tot dag 22 door met metingen en anders afbreken en higere dosis ( of gewoon kijken of ik een eisprong van mezelf ga krijgen al is het later in de cyclus?)
    Wil gewoon aan de klus voor een kleintje, nu ligt alles zo stil :(

14. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    @kzh ik zit nu op dag 13 heb ook vandaag bloed moeten laten prikken om te kijken of de waardes al gestegen zijn. heb jij al zo snel de uitslag? ik kan pas om 14.00u bellen vandaag. ik duim voor je maandag!

15. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik had dinsdag bloed laten prikken ;)

Hopen dat je uitslag goed is!
    Hebben ze ook inwendige echo gedaan?

16. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    @kzh ooh sorry dan heb ik het verkeerd gelezen :$
    heb net gebeld en was nog steeds laag :( dinsdag opnieuw prikken is er dan nog geen stijging dan stoppen ze met prikken
    wat ze dan gaan doen weet ik nog niet. oooh dat wachten duurt zolang dan he heb deze ronde nog geen echo gehad

17. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Balen is dat he :(
    Hopen dat er snel wat activiteit in onze eileiders komt :p

18. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hier terug van het zh, nog geen activiteit in de eileiders.. Volgende ronde hogere dosis clomid.
    Ik wacht tot CD 35, kijken of menstruatie vanzelf komt of misschien nog een eisprong en dan duphaston en clomid enz.

19. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    balen dat er nog geen activiteit is kzh!
    Hopelijk komt deze nog, maar ja dat is dus weer afwachten (en wachten duurt soms zooooo lang).

Hier aan het klungelen met de ovusticks> de vorige 2 maanden dat ik ze gebruikt had zag ik tijdens mn LH piek een duidelijke donkere streep (donkerder dan controlestreep).
    Deze maand weet ik niet wat er aan de hand is> woensdag duidelijk hoge baarmoeder en voelde zacht, rond donderdag/vrijdag wat vruchtbaar slijm. Ovusticks laten wel een een streepje zien maar komt niet boven de donkerheid van de controlestreep uit!
    Zaterdag was er geen vruchtbaar slijm en leek mijn baarmoedermond wat harder aan te voelen, smiddags een lichtere ovutest.
    vandaag weer getest en nu istie zowat gelijk aan de controlestreep! MAAR....mijn temp stijgt niet hij hobbelt van 36,6 naar 36,5 en weer naar 36,6 en vandaag 36,5. Het lijkt wel oftie wil springen maar het niet lukt ofzo...pff.

20. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik ben zo slecht in afwachten he :p haha
    Maarja, heb geen keus..

Oh dat is vreemd.. Heb je geen andere ovu sticks dan normaal?
    En op welke cyclus dag zit je? En heb je wel gewoon om de dag geklust, voor t geval dat ie vrijdag toc geweest is..
    Haha vragen vragen en nog meer vragen :p

Deel Deze Pagina