@desstiiny Wat leuk dat je tante bent geworden. Wij worden dat ergens deze week ook (al voelt het soms wel dubbel) Grappig dat je het goed hebt! Is het een heftig/ vervelend virus?? Misschine een ovulatietest?? @melisjuh euhhhhhhhh jij stelt de vraag nog? Je voelt je anders dan anrders..dat is duidelijk...dus..gokje..JAAAA het ligt aan de hormonen..je krijgt er ook niet nogal wat ingespoten via deze weg...je moet veel meer eitjes krijgen! Nog ff doorbijten ennuh die 2 jaar wachten helpen niet mee in de soort emoties dus dat zal ook wel een beetje meespelen! Hier....de pijn wordt minder..maar verdwijnt niet...zorgen-zorgen-zorgen haha...Had geen last (of weinig last) van de clomid..maar ik ben me nu chagie is niet zo handig in mijn beroep overigens
Gefeliciteerd! leuk dat je een juist voorgevoel had! ja dat is lastig, denk dat je ei vinden dan echt een hele opgave wordt. Je kan proberen op andere dingen te letten zoals slijm en baarmoederstand etc.. maar als je alleen daarop af moet gaan is wel moeilijk succes en beterschap!
Wat voor werk doe je dan clijntje? praat je mee in IUI topics? misschien kan je daar wat meer geruststelling vinden..
Ik was idd al opzoek gegaan in de IUI topics...maar thanks voor de tip Euh ik werk moet jongeren..sta voor de klas Dus chago zijn is erg lastig..dat krijg ik dan 25x terug
@clijntje: het is het noro-virus (maag/darminfectie). Het is niet ernstig, maar wel erg besmettelijk en om dan langs te moeten gaan in een ziekenhuis ..euhm nee niet verstandig. Nou moet ik zeggen dat ik zo goed als klachtenvrij ben, dus misschien dat ik het morgenavond kan proberen. Vervelend trouwens voor je dat je humeur niet mee wilt werken! Hopelijk verdwijnt dat weer !
@clijntje ja je hebt gelijk haha nu gaat het weer ff . maar nu mooi nieuws maandag is de puntie!! zag er nu goed uit!!
Hoi lieverds de punctie is goed verlopen het resultaat 5 eitjes deze hebben ze meteen bevrucht. Neg mocht ik terug bellen hoe het met de eitjes gaat en kreeg te horen dag er 3 zijn afgevallen en we er nu 2 hebben. Morgen om 11 u miet ik trg bellen of deze 2 het wel goed doen zoja dan hebben we a.s donderdag de terug plaatsing om half 2 het is nu zenuwslopend!!! Hou jullue op de hoogte! Xx
2 eitjes, dus 2 kansen!!! Laten we heeeeeeeeeel hard gaan duimen ! Kan je een beetje afleiding vinden, want pffff dat wachten lijkt me echt vreselijk haha .
hier trouwens vanochtend EINDELIJK een witte omo-test (5 weken na curretage). Hopelijk herstelt mn cyclus zich snel, alhoewel ik bang ben dat ik een hele lange tegemoet gaat. Nou ja, in iedergeval volgende week controle bij de gyn, dus hopelijk dan wat meer duidelijkheid
@ destiny ; fijn dat jullie nu weer verder kunnen! wel apart dat je nu "blij" kan zijn met een witte test he.. Hopelijk komt je cyclus goed op gang!
Aaarrggghhhhhh ik wil testen Heb gisternacht gedroomd dat ik 2 x! een positieve test had. Ik wilde het bij de 1e test niet geloven dus deed ik er nog 1. Heel raar..zeker omdat ik er nu zo ongelooflijk rustig onder ben en denk, ach we zien wel...krijg ik zo een droom..echt raar hoor!