helaas al meer dan een jaar bezig om zwanger te worden wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door melisjuh, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ja dat wachten he,.. verschrikkelijk!
    onbewust ben je er altijd wel mee bezig denk ik, kan ook niet anders als je al zo lang een wens hebt om moeder te worden!

Je zou een bannen kunnen maken trouwens he, dan kan ik mooi zien wanneer je kunt testen :p

2. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @kzh: Ja, het is inderdaad raar dat je 'blij' kan zijn met een negatieve test...hopelijk snel weer een positieve :D!
    Hoe is het met jou verder?

@clijntje: hmmm misschien toeval?..óf...?..ik wil je niet teveel hoop geven, maar ik droomde levendig toen ik zwanger was. O meid wat spannend zeg! wanneer kan je testen?

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    ik hoop t ook echt voor je destiny!

Met mij gaat het prima! Voel me eigenlijk best lekker en de kwaaltjes zijn ook redelijk goed te doen :)

4. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Weer even een update van mij. Vanmorgen in Tilburg geweest en we hebben onze handtekeningen gezet onder de afspraak dat we echt gaan beginnen aan het traject IVF/ICSI. Spannend....

Voor wie het interessant vindt, het technische gedeelte:
    Als eerste moet ik wachten tot mijn volgende menstruatie. Dan moet ik 1 maand de pil gebruiken, om ervoor te zorgen dat mijn eicellen echt vanaf kleins af aan moeten gaan groeien. Als ik menstrueer moet ik 2 afspraken maken:
    1: voor de prikinstructies van de hormonen
    2: voor een proefterugplaatsing (dan gaan ze alvast oefenen om de echte embryo-terugplaatsing goed te laten verlopen)
    Op dag 18 van de pil, moet ik mezelf gaan spuiten met hormonen. Dan zal ik daarna eerst nog een keer ongesteld worden, om daarna extra hormonen te spuiten en via inwendige echo's alles in de gaten te houden. Als het goed is halen ze daarna hopelijk een aantal hele goede eicellen eruit d.m.v. een punctie. Op die dag moet mijn vriend mee, want ik mag niet rijden en hij moet dan ook zijn zaadcellen daar achterlaten. Als dan nog steeds alles goed gaat, ook in het lab, dan moet ik pregnyl als laatste inspuiten en dan wordt 3 dagen later 1 embryo bij mij teruggeplaatst!

Zoals nu mijn cyclus is word ik net voor de kerst ongesteld en kan ik mooi in de kerstvakantie (hoop net na kerst!) de prikinstructies krijgen en de proefterugplaatsing plannen (ze laten niks aan het toeval over!) Mezelf spuiten zal dan ongeveer halverwege januari beginnen. Daarna wordt ik nog 1 keertje ongesteld en dan hopelijk in februari kunnen ze mijn eicellen eruithalen en een paar dagen later er weer terugplaatsen.

Dus we hebben weer wat om naar uit te kijken en naar toe te leven. Verder gaat het gewoon door in ons leven. Druk druk druk, maar dat is momenteel wel prettig, want dan hoef ik niet zoveel over zwanger worden na te denken. We hebben genoeg afleiding.

Lieve groetjes van Jufaman81

5. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Hoi jufaman81,

Had ik gister op mijn mobiel een heel verhaal getypt, zie ik nu dat het er niet op staat :(

Wat super spannend zeg!!!! :)
    Wel een leuke spannende periode..jullie hebben de volgende stap gezet!
    Lekker als je kan beginnen in de kerstvakantie...dat zou wel fijn zijn!
    Ik ga voor je duimen meis!

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    spannend jufaman! :D
    heel veel succes!

7. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    @jufaman ik wist niet dat er verschillende manieren zijn ik bn de 26ste nov gestart met spuiten en vandaag de trg plaatsing gehad nu 2 weken wachten! Spannend hd meid nu begint het voor jullie ook! We duimen heel hard!!!

8. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    Hallo lieverds gister kon ik terug bellen en het waren nog steeds 2 embryos!!! Oooh wat waren wij blij!!! Vandaag hebben ze 1 tje terug geplaats. Zo raar nu op 2 de kerstdag moeten wij terug naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken ja uitgerekend midden in de kerst! maar het word spannend!!

9. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    @ clijntje wanneer mogen jullie testen?? Oooh vind t zo spannend hoop het voor jullie!!!

10. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    @ desstiiny hoe is het nu met jou meis?

11. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Hey Melisjuh, GEFELICITEERD!! Wat ongelooflijk spannend zeg...2e kerstdag...lijkt mij een goede dag voor goed nieuws..
    Ik durf bijna niet te zeggen wanneer ik moet testen...stom he..
    De dromen worden wel steeds raarder, weer over zwangerschappen en pfffff ;) ...vandaag alleen veel ongesteldheidskrampen :( (hard hopen dat dit geen teken is, al ben ik zooo bang van wel) Maandag testen :)
    Dus heel hard bezig met gedachten te verzetten.....is en blijft erg lastig :( ;)

Knuffel kanjers, Ik ga voor jullie duimen :)

12. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Wat fijn dat allebei de eitjes nog goed waren! en nu een spannende tijd dus..
    waar prikken ze dan op met kerst? op hcg in bloed?

13. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    oh clijntje, bij jou ook zo spannend! moeilijk he om er niet mee bezig te zijn!
    Heb je het weekend nog leuke dingen geplanned staan voor de afleiding?

14. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    pff meiden wat spannend zeg!..ik hoop dat jullie het jaar met een mooi cadeautje kunnen afsluiten :D!

Hier alles rustig verder. Ben alleen erg in de war met mn tempkaart. Mn temp is nu al een paar dagen hoger dan 36.6 (=mijn gemiddelde temperatuur). Normaal heb ik dat alleen als er een eisprong is geweest, maar ik heb voor de stijging 2 dagen niet getempt en 2 dagen schiet hij omhoog (toen had ik een virusje/griepje). Ik vraag mij nu dus af of er dan toch al een ei is geweest. ALLEEN het gekke is dat ik nu ook vruchtbaar slijm heb (tenminste zo lijkt het)..ben dus ff de kluts kwijt hahaha.

15. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    @desstiiny als je dan toch al de kluts kwijt bent..en al die symptomen hebt....dan zou ik zeggen...KLUSSUHHH :D:D
    Offeeee ovulatietestjuh halen ;)

16. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    ik zeg ook, KLUSSEN! :D

17. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    hahaah klussen doen we al ;)....maar waarom is mn temp dan zo vreselijk hoog (zie link onderaan ;)). Hij hoort rond mijn eisprong veel lager te zijn..dat maakt het zo verwarrend hihi.

18. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    HELLLLPPPPPPPP
    Ik kon natuurlijk weer niet wachten tot morgen met testen.... :$
    Dus vanochtend als een testje gedaan...
    een 2v5 van kruidvat.
    Nu zien wij beide een licht roze streepje..
    Klopt dit?? Zien jullie dit ook???
    (ik krijg hem niet duidelijk op de foto...sorry)

Kussss

Bijgevoegde bestanden:

19. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik zie hem!!!!! Zo was mijn eerste test ook :)
    Ik zeg, maandag even een clearblue digital halen!!
    Wat gaaaaaaaaaaf!

20. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

vanochtend mega vroeg een test gedaan! Pffff kon niet meer slapen!
    Dank je wel voor de tip kzh, gister een clear blue gekocht en die gaf t aan!!! :D

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina