helaas al meer dan een jaar bezig om zwanger te worden wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door melisjuh, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Wat ontzettend goed clijntje!!!!
    GEFELICITEEEEEEEERD!!!!!!!! :D:D

2. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    o wauw Clijntje, wat ontzettend goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd :D:D:D:D!

@hier: Het was dus toch geen vruchtbaar slijm van de week. Ik ben namelijk vandaag ongesteld geworden..een cyclus dus gehad van 40 dagen...laat ik nou morgen mn nagesprek hebben met de gynaecoloog..hoe krijg ik het getimed haha.

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    40 dagen is best oke toch? tenminste, past redelijk in je rijtje..
    ben benieuwd wat de gyn zegt vandaag! succes!

4. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Dat is best entjes toch, desstiiny?!
    Je lijf heeft nogal wat meegemaakt deze maand!!!!
    Ik ben benieuwd wat de gyn te zeggen heeft!
    Denk aan je!

5. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Ha meiden, daar ben ik weer :)

Ja, de 40 dagen cyclus lijkt inderdaad netjes te zijn als je het vergelijkt met mijn andere cyclussen..dus ben blij dat mn lichaam het weer aardig oppikt.

maar goed, Net terug van mn nagesprek bij de gyn. Tot zijn en mijn verbazing bleek de uitslag van ons chromosomenonderzoek al binnen te zijn! Super snel dus!...Maar goed eindelijk goed nieuws, want we zijn beiden OK!
    Tot nu toe lijkt het er dus op dat mijn miskramen medisch gezien pure pech was en dat het dus bij de deling fout is gegaan.
    Poeh wat was dat een opluchting! Dit geeft mij/ons weer wat hoop op de toekomst.
    Aan mijn cyclus wil hij niets doen (want ik kan zwanger worden= eisprong) alleen zal het wat lastiger gaan..maar ja daar zijn dan weer die ovutesten voor + tempen.
    Bij een volgende zwangerschap moet ik gewoon weer naar de verloskundige en ben voor nu dus officieel 'ontslagen' bij de gyn.

6. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Wat n goed nieuws! Al soms wat dubbel gevoel!
    Knuffel en ik ga duimen

7. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    @clijntje aaaaaaaaaaaaaaaah wat een geweldig nieuws lieverd!!!!!! Ik lees het allemaal nu pas!!! Super super super!!! Geniet er lkkr van! :-D

@desstiiny meid idd wat dubbel! Maar ook zeer goed noeuws dat jullie allebei ok zijn! Ik gun het jullie ook zo van harte!! Echt waar

Nou hier dag 7 na tp de eerste 2 dgn had ik krampen (maar dat lijkt mij tevroeg voor innesteling) en dat nam af nu is het wel gevoelig maar geen hevige krampen of zo voel me verder ook kip lekker. We kunnen niks anders dan afwachten

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ melisjuh ; Morgen testen? hoe voel je je?

@ clijntje ; hoe is het met jou, lekker aan het genieten van het leuke nieuws?
    en heb je het al iemand verteld?

@ destiny ; fijn dat de uitslag van chromosoom onderzoek goed was!
    Succes met tempen en ovutesten meid! tis een heel gedoe, maar het levert iets moois op!

9. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Melisjuh spannunnnnd ik duim mij nog suf!

10. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    @ kzh 2 de kerstdag mogen wij ons melden in het ziekenhuis om bloed te prikken dan weten we of het gelukt is ik voel me super! Alleen woensdag op donderdag nacht wakker geworden van de kramp en ontzettend duizelig en dacht echt dat ik ongesteld ging worden! Maar gelukkig was dat niet het geval! Maar ooooh het is zo zenuwslopend!!

@ clijntje jaaaaaa dan nu officieel van harte gefeliciteerd lieverd! Haha super!!

11. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Melisjuh, ik had al die kwaaltjes ook, wist zelfs 100% zeker dat ik ongesteld ging worden! Duizelingen enz horen er ook bij! Ik duim voor je, maar dit klinkt best positief!!!! Dikke knuffel lieverd!

12. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    @ clijntje jaa ik bn op van de zenuwe! Het luefs deed ik nu een test! Haha Nog 4 dagen ...

13. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Oh, ben een beetje vergeetachtig, dat had je al gezegt, sorry! ;)

Succes met de zenuwen onder controle houden ;)

14. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    Oooooh ik bn zo dom geweest!! Echt ik kon het niet helpen en hb een test gedaan hartstikke negatief! Tis nu 10 dgn na tp. En nu weet ik helemaal niet meer wat ik moet denken! Mijn man weet van niks! Wil hem niet teleurstellen! Ng niet! Help!

15. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Oh meis, ik snap wel dat je een test hebt gedaan hoor!
    Maar ik weet niet hoe het bij een tp werkt, of hcg net zo snel in je lichaam komt enz. T lijkt me dat ze niet voor niks op 2e kerstdag pas willen bloed prikken..

Dikke knuffel voor jou meis!

16. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Je test echt te vroeg lieverd, zo n test zegt niks! Even diep adem halen en even niks doen! Even echt los laten (Haha kan niet) maar ff accepteren dat je nu nog niks kan zien liefje!
    Knuffel

17. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    Dankjewel lieverds voor jullie lieve reacties! Doet me goed ik bn alweer iets rustiger zag het ff niet zitte.

18. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    Hoi lieverds! Morgen is de grote dag! Bn nu echt op van de zenuwen en bn zo bang! Maar morgen weten we teminste waar we aan toe zijn! Beter dan deze onzekerheid! Ik jullie op de hoogte en wil jullie allemaal fijne feestdagen wensen! Xxx

19. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Lieve Melisuh....
    Je bent mij net voor! Heb je vandaag een beetje afleiding gehad??
    Ik duim morgen de hele dag voor je! Ben zo ontzettend benieuwd..en ik gun het je zoooo ontzettend!!
    Ik geef je een dikke knuffel vanaf hier en ik denk aan je!!
    Fijne kerst..

20. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Heel veel succes morgen melisjuh! Ik duim voor je, heeeeeel hard!

Deel Deze Pagina