@desstiiny ik kon ook niet wachten dat het 12u was heb wel even een traantje gelaten. oooh wat hoop ik voor jou dat je snel je eisprong krijgt! en dan gaan we weer hard duimen!!
Hallo lieverds, Hier zwaren dagen helaas kreeg ik 2 jan te horen dat mijn vader darmkanker heeft en mijn vriendin zelfmoord heeft gepleegd ze is van een flat gesprongen 12 hoog .... En dat beide op 1 dag en ben er kapot van! En weet me even geen raad bah een slechtere start van het nieuwe jaar bestaat niet!! ... Sorry moet het ff kwijt!
Jeetje meid, wat een slechte start van het jaar wat erg! Hoe ver is het gevorderd bij je vader, geen uitzaaiingen? Verschrikkelijk om je ouder ziek te zien! Hopelijk kunnen ze snel behandelen en genezen! En je vriendin, wat heftig zeg! Heel veel sterkte meid!!!! *dikke knuffel voor jou*
Hey lieverd, Wat n vreselijke start van het jaar! Ongelooflijk heftig dat je vader darmkanker heeft. Hoe ver is het gevorderd? Wat erg als je ouder zo ziek is. Gecondoleerd met je vriendin. Wist je dat ze klaar wad met het leven? Wat n verdrietige klap is dat. Ik snap dat je jezelf even geen raad weet. Blijven praten en in contact blijven! Hier zijn geen woorden voor! Dikke knuffel en ik denk aan je!
wowww meid..wat een klap voor jou zo begin het jaar! heel veel sterkte toegewenst...tjonge ben er stil van ..dikke knuffel!!
Hoi lieverds Mijn vader moet a.s vrijdag onder de scan om te kijken of er uitzaaiingen zijn.. Zijn die er niet kan het gezwel wat volgens de arts al 2 jaar bezig is voor 95% weggehaald worden zijn er wel uitzaaiingen dan ziet het er niet goed uit en zal hij chemo krijgen om tijd te rekken bah ik kan en wil daar nog niet over nadenken. Mijn vriendin is vorige week hier nog gezellig op de koffie geweest en heb niets aan haar gemerkt! Al had ze het wel moeilijk. Pas een huis gekocht en een Maand geleden is ze erachter gekomen dat haar vriend verliefd is geworden op een ander en zijn nu 3 weken uit elkaar... Het was ng maar de vraag of ze het huis kon aanhouden. En haar contract van haar werk werd niet meer verlengd en zou vanaf mei opzoek moeten gaan voor een nieuwe baan. Maar zoals ik al zei niets te merken en hield zich sterk en zei ng melis ik kan hem toch niet dwinge om bij me te blijven en hb het geaccepteerd! 1 jan wenst ze ons ng de beste wensen voor het nieuwe jaar..... En 2 jan krijg ik het vreselijke nieuws te horen. Ik ben naar haar gaan kijke hoe ze lag opgebaard en gek genoeg zag je helemaal niks aan haar alsof ze zo is ingeslapen. Ze lag er zo mooi bij en zo tevreden maar wat doet dat pijn om daar je vriendin van 27 jaar te moeten zien liggen. Zo in de bloei van haar leven zo spontaan zo vrolijk altijd! Bah ik kan het nog steeds niet geloven. Vandaag word ze begraven vreselijk. Ik ga ook bellen vandaag voor een verwijzing om met iemand te gaan praten want ik kan en weet hier niet mee om te gaan dit is even teveel van het goede. Ook moet ik vandaag terug bellen naar het ziekenhuis om te vragen wat ze nu verder gaan doen met ivf maar eigenlijk kan dat me nu even niks schelen. Maar ik moet door ook voor pap! Lieverds ik hou jullie op de hoogte xxx
Heel veel sterkte vandaag op de begravenis. Goed dat je met iemand wilt gaan praten, dit is echt wel heftig zo dus snap goed dat je die behoefte voelt. Ik ga duimen voor je vader vrijdag! Hopelijk is er verder niks te vinden..
Lieve melisjuh, Heel veel sterkte vandaag...wat een verdriet!! Vrijdag ga ik voor je duimen!! Ben benieuwd wat er uit komt...Goed nieuws mag best wel!! Slimme keuze om met iemand te gaan praten! Ik denk dat dit voor nu ook de beste oplossing is. Je moet hier even je hart over luchten bij iemand die écht luistert en weet wat hij/zij zegt en je helpt en begeleid om hier doorheen te komen! Dikke knuffel en ik denk aan je vandaag
sterkte meid vandaag..zal niet makkelijk zijn ! Meid ik hoop dat het vrijdag mee mag vallen, zenuwslopend lijkt me! Inderdaad ook heel goed van je dat je hulp zoekt, want het is niet niks! sterkte met alles hoor! knuffel
Hoi lieverds hier weer een update...Ik hb naar het ziekenhuis gebeld en zodra ik mijn regels krijg gaan we weer starten! Aangezien wij ng 1 eitje in de vriezer hebben word ook alleen deze trg geplaatst. Ik dacht dat ze opnieuw een punctie gingen doen maar dat is niet het geval. Het goede nieuws ik hoef niet opnieuw te spuiten als ik het goed heb! Nou morgen gaat mijn vader onder de scan en de krijgen we volgende week pas de uitslag van... En dat wachten sloopt! Maar we blijven positief!! Hoe is het met jullie?? Dikke knuffel
melisjuh, hopen dat je snel ongi wordt! Wel even fijn, geen troep in je lichaam.. denk dat je daar nu ook niet echt op zit te wachten.. Succes voor je paps morgen, en ja dat wachten is killing :<
Heey lieverds! Hier goed nieuws!!!! Bij mijn vader zijn geen uitzaaiingen gevonden!! Oohh bn zo blij echt een hele opluchting!!!
heey lieverds dankje en nog meer goed nieuws ben net ongi geworden dus we mogen weer!! morgen even proberen te bellen naar het ziekenhuis wat nu de volgende stappen zijn. heb geen idee hoe is het met jullie verder??
@clijntje ik zie net pas dat jij de 9de je eerste echo gehad hebt?? hoe is het gegaan??!! ik wil alles weten!! haha
-O fijn melisjuh op naar een nieuwe ronde, nieuwe kansen ! -ja clijntje hoe is dat eigenlijk gegaan?? @hier: Afgelopen woensdag ongesteld geworden Maar zoals jullie kunnen zien had ik dit keer een cyclus van maar 30 dagen!! korste cyclus sinds 2010!...met een beetje geluk blijf ik nu korte(re) cyclussen houden.