helaas al meer dan een jaar bezig om zwanger te worden wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door melisjuh, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Limburg, je kan niet loslaten..dat moet je ook gewoon tegen die anderen zeggen..dat kan niet...dus leer mij er mee om gaan ipv dit soort adviezen!

Desstiny misschien was zaterdag wel erg goed...ervoor klussen is nog beter dan op de dag van je ovu! Ik snap je frustratie.. door dat moeten werd het bij ons ook een stuk minder en minder leuk dan daarvoor! Het is echt vreselijk om dit zo klinisch te bekijken..sterkte meisje!

2. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    @ desstinny lieverd ik herken het zo goed! Bij ons staat de seks nu op een laag pitje. N moet er ook even niet aan denken door al die moet nummertjes is me de zin helemaal over. Het was zelfs zo erg dat ik in bed gtst aant kijke was en hij zijn ding deed. Ja erg maar waar! Maar dat komt wel weer allemaal.

@ limburg meid niemand weet hier helaas mee om te gaan het heeft me al zoveel tranen en verdriet bezorgd. Het gaat met pieken en dalen ...

Update hier: morgen weer voor een echo en vlgnde week de terug plaatsing van ons laatste eitje als de ontdooing goed gaat... Wij hadden ons vergist ik en mijn mzn meende dat we de tp afgelopen donderdag kregen haha maar we moedten gewoon voor een echo. Nja blijft spannend

3. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    Hoi dames beetje stil hier hihi vandaag zou eigelijk de tp zijn van ons laatste eitje. helaas is de ontdooiing niet goed gegaan en dus staat ons poging 2 van ivf te wachten en moet ik zodra mijn regels er zijn weer gaan spuiten voor een punctie.... Is echt weer even balen! Maarja het is helaas niet anders...

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    He bah, dat is echt balen zeg! Je wist dat het een grote kans van mislukken had maar dan nog blijft het een teleurstelling.
    Ik hoop datbje snel ongi wordt zodat jullie weer verder kunnen!

5. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Je bah wat balen! Ik duim voor je dat jullie snel weer Door kunnen!
    Spannende tijd weer!

6. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    he bah melisjuh dat is weer een domper zeg! ik hoop voor jullie dat je snel weer verder kan en dat het dan wel goed gaat!

@hier: vandaag op 10 dpo (heb momenteel een lf van 13 dagen). Kon het niet laten om alvast een testje te wagen...helaas hartstikke negatief, dus ben bang dat het hem niet gaat worden deze ronde :(

7. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    @desstiiny wacht nu eerst eens af lieverd! Ik weet t is t moeilijkst wat er is; maar nog even wachten!!!

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    destiny ; balen van je nega test :< maar het kan nog... ?

9. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    @desstiiny lieverd weet je al meer?

10. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    nog niet ongesteld, maar als je naar mn tempkaartje kijkt zie je dat deze nu al 2 dagen aan het zakken is..dus zal vandaag of morgen denk ongesteld worden. Het ziet er nu ook dus weer naar uit dat mijn lf fase langer aan het worden is...het lichaam kan soms maar rare dingen doen :(...ik hoop maar dat het snel door gaat zetten zodat ik weer verder kan met de volgende ronde.

11. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ja, je tempkaart ziet er uit alsof de ongi er aan gaat komen :( balen meis!

12. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    @desstiiny oh lieverd dat is weer shit!! Ik hoop voor je dat t snel door zet en weer verder kunnen!!

Update hier: gister weer ongi geworden en vandaag kreeg ik een echo en zag er goed uit en ben vandaag begonnen met spuiten op naar icsi poging 2! Hopelijk met nu met meer eitjes en geluk

13. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hopen dat dit de laatste keer spuiten gaat worden!
    Heel veel succes meid!

14. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Succes melisjuh!

15. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    Hey lieverds hier weer even een update sinds vorige week ng steeds aant spuiten afgelopen dinsdag weer een echo gehad en zag er niet best uit... Recht had ik maar 1 follikel en links rond de 4/5 maar deze waren nog aan de kleine kant... Morgen 1 maart krijg ik weer een echo hopelijk zijn ze dan flink gegroeit! Zoniet dan moeten we helaas stoppen met spuiten en weer wachten.. Ik hoop zo dat het er morgen goed uit ziet op de echo!! Want dat zou echt weer een domper zijn.... Ik hou jullie weer op de hoogte

16. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    He balen meis dat er geen goede follikels groeien! Ik duim voor je dat het vandaag beter is!! Knuffel!

17. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    Hoi lieverds

Helaas hebben wij weer de pech en had t geen zin om verder te spuiten nu moeten we weer wachten tot april... Wat een klap weer.. En hb dan nu ook even een flinke baal dag en loop ik de heletijd te janken ( zal ook met de hormonen te maken hebben wat ik gespoten heb) maar zie het nu even niet zitten wanneergaat het zonnetje eens schijnen hier ! Bah!

18. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Bah wat ontzettend kl*te meis! Snap goed dat je er flink van baalt. Laat die tranen maar stromen, is hardstikke logisch.. Dikke knuffel!

19. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    ach Melisjuh..wat ontzettend naar voor jullie :(!!..dikke knuffel!

20. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    Dank je lieverds! Had eigg morgen een babyshower van een vriendin maar trek het niet om te gaan er komen 5 zwangeren en het hoofd onderwerp zal zijn babys en de laatste baby snufjes die op de markt zijn. vind het wel jammer maar dat kan ik nu even niet opbrengen. Hoe gaat jet met jullie?

Deel Deze Pagina