Lieve melisjuh! Wat stom (zacht gezegd) nieuws! Wat super balen!! Heel dikke knuffel en ik denk aan je! Logisch dat je nu ff geen zin hebr in n babyshower! Dat mag en kan ook gewoon! Knuff
ha meiden, Hoe is het intussen hier??? Ik kom met goed nieuws!!..weet sinds gisteren dat ik zwanger ben ! Had het echt niet zien aankomen, maar ben ontzettend blij. Nu moet ik alleen wel al die weken gaan doorstaan, dat is dan de mindere kant..maar ja, zolang het blijft zitten vind ik het prima .
Oh meis wat fijn! Super nieuws! Gefeliciteerd! Ik ga mega hard duimen dat het dit keer gewoon lekker goed mag gaan!!!
Hier gaat ie goed! Laatste loodjes zijn wel zwaar maar geniet nog steeds! Wanneer heb je de eerste echo?
Ja, ik zie dat jij al dicht tegen de 40 weken aanzit..spannend hoor! Euhm...ik heb nog helemaal geen afspraak gemaakt bij de vk. Ga denk pas volgende week een afspraak maken, dat is vroeg zat
nee, ik ga niet naar de gyn, want de 2 vorige keren waren volgens hem 'domme pech'. waarschijnlijk ook omdat ons chromosomentest in orde bleek te zijn. Ik mag dus gewoon weer naar de Vk en voor nu vind ik dat wel prima .
Nog een keer domme pech bestaat gewoon niet, dus deze keer ga je gewoon een mooi wondertje op deze wereld zetten! fijn dat je gewoon bij de VK mag dan!
@desstinny aaaaaaaah lieverd lees het nu pas!!!!! Wat een super nieuws!!! Gefeliciteerd!!! Ik ga ook voor jullie duimen dat nu alles goed gaat! Lieverd geniet ervan dikke kus
@melisjuh: hahaha meis, dat geeft toch niet..dank je wel hoor . Hoe is het met jou? Het is bijna april, dus jullie mogen bijna weer. Hoe sta je ertegenover? @clijntje/kzh: hoe is het nu? @hier: oeeee ben in tegenstrijd met mezelf. Ene kant wil ik al bellen naar de vk voor een afspraak en aan de andere kant ook weer niet...opzich zou het nu wel al kunnen, toch? Voor de rest dagelijks ermee bezig (zou het zo graag los willen laten)..tijd gaat ook zooooo langzaam.
@desstiiny lekker die afspraak plannen! Ik denk dat de vk het niet meer dan normaal vindt dat je de afspraak nu al wilt maken. Normaal willen vrouwen dat ook als ze in verwachting zijn! Je bent niet anders dan anders!!
hahaha nou ik heb gistermiddag de afspraak gemaakt hoor . Mag op 18 april om 8:30 uur. Moest eigenlijk die dag werken, maar mn manager was zo lief om er een vrije dag van te maken (zo voorkom ik vragen van collega's) .
Hier lieverds Vandaag zijn we weer gestart met spuiten hopelijk nu met meer geluk! Oooh desstinny ik bn zooo mega blij voor jullie! Nu ng ff volhouden tot 18 april hihi wil wel een echo zien he! Van de kleine spruit! Miss zijnnt er wel 2?! haha Lieverds fijne paasdagen !! Xx
@ destiiny ; spannend, echo staat geplanned! hoe voel je je? @ melisjuh ; succes deze ronde!!!! @ hier ; vorige week bevalling van een mooie dochter, Lotte. Bevalling was erg heftig, er ging een hele hoop mis.. kort samengevat ; heftige weeen door te snel weeenopwekkers toedienen, ruggenprik 4 keer mislukt, sterrenkijkertje waardoor ze er niet doorheen kon, vacuumpomp heeft haar naar 1,5 uur persen uiteindelijk gehaald. Daarna naar de OK omdat de placenta niet los wilde, algehele narcose. Daarna toch negatief advies mbt borstvoeding terwijl we echt graag borstvoeding wilden geven en daar eerder toestemming voor hadden.. Ik had ook erg veel bloed verloren, 10 hechtingen en een flinke kneuzing van de pomp dus lichamelijk nog aan het herstellen. Nu is alles een beetje rustig aan het worden, mentaal zat ik er zwaar doorheen maar nu krijgt alles langzaamaan een plekje.. Lekker genieten van ons nieuwe gezinnetje nu!
aaaaaaaaaaaaaaaaah Kzh!!! van harte gefeliciteerd met jullie dochter Lotte !! Wel rot om te horen dat er zoveel is misgegaan..is de start toch wat moeilijker lijk me...maar hopenlijk verzacht jullie wondertje al die nare dingen..heerlijk genieten nu!! Melisjuh, heel veel succes deze ronde! ik ga keihard voor je duimen hoor meis! Hoe gaat het nu verder..eerst spuiten en dan? Clijntje, zie dat je vandaag afspraak hebt bij de gyn..succes en laat je even weten hoe het gegaan is ?! @hier: Misselijk, sneller moe, gevoelige borsten....ja, ben echt zwanger !..valt me op dat het dit keer toch sterker aanwezig is (de kwaaltjes), deze zwangerschap voelt in iedergeval weer heel anders dan de andere 2 keer...en hopenlijk is dat een goed teken !..nog 2 weken en dan eindelijk de echo..pfff. MvM is net geweest en ik ben weer goedgekeurd !
@melisjuh..... grrr mijn berichtje word niet geplaatst?!?! Hoe gaat het met je?? @desstiiny GEFELICITEERD!! t wordt iedere keer weer leuker!! @hier weer even naar de baby gekeken! heerlijk! Ik doe het echt super voorbeeldig goed en de baby ook