helaas al meer dan een jaar bezig om zwanger te worden wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door melisjuh, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    @kzh ooh ze is er van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
    Boh heftig zeg meid wat ik hier lees. Nu lkkr genieten van jullie mupke

Hier nog aant spuiten maar met al goede resultaten! Er 13 eitjes te zien en als alles mee zit hbben we komende woensdag de eicelpunctie en vrijdsg TP van 2 emmy's

2. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Spannend! Dat klinkt goed!
    Ik blijf duimen

Knuffel

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ melisjuh ; hoe was de punctie? en vandaag terugplaatsing gehad? spannend! ik duim weer!

@ destiny ; hoe is het met jou? last van kwaaltjes?
    nog een weekje, dan echo! spannend!!!

@ clijntje ; en hoe is het bij jou meid? hoe was de 20 weken echo?

hier gaat ie al weer een beetje beter, lichamelijk herstel gaat me alleen te langzaam.
    De bevalling begint langzaamaan een plekje te krijgen, heb er ontzettend veel over gepraat, dat helpt!
    Lotte doet het super, ben echt helemaal verliefd op dr haha

4. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Fijn dat je zo verliefd op haar bent!!
    Dat is fijn om te horen! :)
    Goed te horen dat jij langzaam ook beter gaat voelen!
    Wat gaat de tijd snel hè!!

Desstiiny hoe gaat het met je??
    alles wel goed???

Melisjuh hoe gaat het daar?????

Hier was het weer verliefd worden!!
    De echo was goed...kindje heeft echt lange armen en benen!
    en nu al zo mooi :D:D
    Mijn ouders waren mee..ze waren er echt stil van!!!

5. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    Hey lieverd
    Hier afgelopen woensdag de punctie gehad en hebben 14 follikels geprikt waarvan er nog maar 8 over bleven. Deze zijn bevrucht en donderdag waren er ng maar 4 over... 2 embryo's zijn gister teruggeplaatst. En voor de andere 2 moeten we maandag bellen of ze goed genoeg zijn om in de vriezer te doen. N nu afwachten 2 weken... en die gaan lang duren!! Haha

6. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Liever wat super spannend!!
    Ik ga hier 2weken duimen-duimen-duimen!
    Je verdient t!

7. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @clijntje: fijn dat de 20 weken echo goed gegaan is!! Lekker echt genieten nu :)!

@kzh: super dat je kleine meid het zo goed doet! Gelukkig voor jou dat je alles een plekje kan geven.

@melisjuh: o meis ik ga ook hard voor je duimen hoor, hopelijk mag het dit keer raak zijn!

@hier: beetje in onzekerheid. Kwaaltjes lijken minder sterk aanwezig sinds vrijdag. Had zaterdagmiddag ineens ook een veeg bruinverlies. Daarna was het gelukkig weer helemaal weg. Wordt alleen nu wel zenuwachtiger voor donderdag :(

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ clijntje ; mooi dat de echo goed was!!!
    en wat leuk dat je ouders mee waren! eerste kleinkind voor ze?

@ melisjuh ; spannend meid! mijn duimen draaien weer hard!

@ destiny ; snap goed dat je onzeker en zenuwachtig bent! je hebt tot nu toe weinig geluk gehad :<
    maaaar,, 3 keer is scheepsrecht, dus dit keer ga je gewoon beloont worden met een heel mooi kindje over 8 maanden!

9. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    Hey lieverds hier weer even een berichtje de 2 embryo's die we ng over hadden hbben het helaas niet gehaald dus hbben niks meer over... het is nu echt te hopen dat deze trg plaatsing gelukt is over precies een week wrten we het! Boh zenuwen zijn nu al niet meer te houden. En anders hebben we helaas nog maar 1 poging over ....

@ kzh wat fijn om te horen dat jullie kkeine meid het super doet! Vind ik fijn om te horen.

@ destiinny oh meid morgen weet je meer wat een spanning he! Het is jullie zo gegund!! Ik blijf voor jullie duimen!!

@ clijntje wat fijn om te horen dat het goed gaat met de kleine spruit wanneer bn je precies uitgeteld?

Mijn petekindje gaat binnenkort komen volgende maand is mijn zus uitgeteld vind het zo spannend! Ook mag ik bij de bevalling zijn dat word een mooie ervaring! Zo speciaal

10. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Spannend meis! Ik dum heel hard voor je!

En wat bijznder dat je bij de bevallng van je zus mag zijn!!

11. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    Dankjewel ik hoop het zo! Maar helaas hebben we daar niks over te zeggen..

12. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    mag ik mij hier ook aanmelden.. ben dan nog wel net niet een jaar bezig maar toch, heb het nodig om ervaringen van anderen te lezen die ook al lang bezig zijn met een beebje.
    a.s. vrijdag gaan wij voor het eerst naar de gyn/fertiliteitsafdeling we hebben een verwijsbrief heel spannend allemaal

13. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @melisjuh: poehh dat is weer even slecht nieuws...nu ga ik extra hard voor je duimen hoor!! Het moet gewoon een keer lukken!
    Wat mooi dat je bij de bevalling mag gaan zijn van je zus, lijk me emotioneel heftig maar ontzettend mooi!

@ECHO: Nou meiden...ik heb me een potje zitten janken bij de verloskundige! Dit was nadat zij de echo had gedaan en het tot nu toe goed blijkt te zijn...alle spanning kwam er weer uit (had vanochtend ook 6 keer over de wc gehangen van de zenuwen).

Ik ben precies 8 weken, dus daar al heel blij mee want de andere 2 keren werd ik bij de 1e echo minimaal een week teruggezet. Loop dus nu netjes op termijn!
    Als eerste had ik me gefocused op het hartje...poehhh die klopte gelukkig! Je zag al echt een beginnentje van een klein mensje (het lig nu ook 'normaal'..vorige keer lag het ondersteboven), dus dat was erg fijn om te zien.
    Vk benadrukte continu dat het er goed uitziet en nam echt de tijd ervoor (had nu een andere vk).
    Over 2 weken mag ik terugkomen voor 'geruststelling'. Die wordt helemaal spannend omdat ik bij de vorige toen juist een negatief gevoel kreeg, dus ben benieuwd!
    Voor nu in iedergeval genieten van de goede start!

14. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @ligakoekjuh: welkom hier..wat vervelend dat je ook zo'n lange weg moet afleggen (en ik zie dat je ook al een engeltje hebt?).
    Zal best allemaal spannend voor je worden...in iedergeval alvast heel veel succes vrijdag :)!

15. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ ligakoekjuh ; Heel veel succes vandaag bij de gyn! Hopelijk kunnen ze jullie daar verder helpen zodat jullie ook snel een posi test in handen mogen hebben!

@ destiny ; Wat fijn dat de echo goed was! en dat je niet terug gezet bent! :D
    en heeeel fijn dat je over 2 weken nog een keer mag! heel spannend, ik duim!

16. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    @melisjuh balen!!
    Super moooi dat je bij je zus mag zijn!

@desstiiny GOED NIEUWS!! fijn meis!! Dat was even nodig!! :)

@ligakoekje....welkom hier....ik hoop dat je met fijn nieuws er weer vandaan komt!

17. melisjuh

melisjuh Actief lid

14 nov 2011
    166
    0
    0
    geleen
    Lieverds we kunnen het nog niet geloven maar we zijn eindelijk ZWANGER! !!!!!! Oooh we zijn zoooo gelukkig en dankbaar!!!!!!!

18. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Oh melisjuh wat ontzettend super enorm geweldig!!! Gefelicteerd!!

19. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Melisjuh!!!!!!!!!! GEWELDIG nieuws Wauw Wauw Wauw wat ontzettend goed!
    Gefeliciteerd en nu heel heel langzaam gaan beseffen!!

20. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    WAAAAAAHHHHHHH Melisjuh....doe hier een groot vreugdedansje!!!...van harte gefeliciteerd, wat een ontzettend fijn nieuws dit zeg!..nu iets van 4 weken ver :)? dikke knuffel!

Deel Deze Pagina